Skip to main content

Voorstellen: Ferdi 20

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

Hey guys, heb deze website via een ad gevonden en leuk me wel leuk om uit te proberen. Mijn naam is Ferdi en ik ben 20 jaar oud. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren ontmoeten die ongeveer dezelfde interesse’s hebben zoals ik, series kijken, games (PC), anime en fitness. Natuurlijk sta ik er ook voor open om nieuwe dingen uit te proberen en te leren kennen. Als je hebt interesse hebt, feel free en stuur me maar een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 3 juni 2023

Hi Ferdi, Leuk dat je je hebt aangemeld! Wat voor games speel jij vooral?  

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 juni 2023

Heya, mijn favoriet spel is op het moment Overwatch 2, maar om eerlijk te zijn speel ik veelste te veel spellen om op te kunnen noemen. Heb je misschien Discord of een ander communicatie middel?

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 3 juni 2023
Ferdi schreef:

Heya, mijn favoriet spel is op het moment Overwatch 2, maar om eerlijk te zijn speel ik veelste te veel spellen om op te kunnen noemen. Heb je misschien Discord of een ander communicatie middel?

Hey! Welkom op de community!! Misschien wel interessant voor jou om te weten: We hebben ook een Discord vanuit JoinUs. Enkele keren in de week hebben we een zogenaamde hangout waar er een gesprekskanaal open gaat voor mensen die zin hebben in gesprekken, of juist een keer uit hun veilige bubbel te komen, terwijl ze toch op een fijne plek thuis kunnen zitten :)

Wie weet heb je hier interesse in, in dat geval is hier een informatie topic over deze discord: 

Wat voor spellen speel je nog meer buiten OW2? Ben er wel benieuwd naar :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 juni 2023
Sam.R schreef:
Ferdi schreef:

Hey! Welkom op de community!! Misschien wel interessant voor jou om te weten: We hebben ook een Discord vanuit JoinUs. Enkele keren in de week hebben we een zogenaamde hangout waar er een gesprekskanaal open gaat voor mensen die zin hebben in gesprekken, of juist een keer uit hun veilige bubbel te komen, terwijl ze toch op een fijne plek thuis kunnen zitten :)

Wie weet heb je hier interesse in, in dat geval is hier een informatie topic over deze discord: 

Wat voor spellen speel je nog meer buiten OW2? Ben er wel benieuwd naar :)

Heya, dank je wel voor je reactie! Zeker een goeie tip en zal ook de Discord joinen, wist ik nog niet. 

Ik hou erg veel van horror games buiten dat zoals Dead by Daylight en The Outcast Trials en vind het altijd leuk om die spellen met andere te spelen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen