Skip to main content

Lana (28 jaar) / omgeving Amsterdam / Aalsmeer

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lana en ik ben 28 jaar oud en woon in de omgeving Aalsmeer (Noord-Holland). Vaak ook te vinden in Amsterdam, omdat ik daar oorspronkelijk vandaan kom. Ik merk dat mijn vriendengroep de laatste tijd steeds kleiner wordt en ben wel opzoek naar nieuwe leuke vrienden en vriendinnen om samen leuke dingen te doen.  

Ik ben een gezellig en zachtaardig type. 

Ik hou van eet & lunch- dates en bijv. samen een filmavondje, spelletjesavonden, wandelen of shoppen. Eigenlijk vind ik alles wel leuk, alleen ga ik niet graag elk weekend op stap en ben ik eerder een huismus🏠. Alhoewel een drankje op het terras zeker gezellig kan zijn!

Ik vind het leuk om te reizen, te lezen, films en series te kijken, creatief bezig te zijn en ik vind alles leuk wat met eten te maken heeft. 😅 

Voor een Harry Potter marathon kan je me áltijd bellen. 🦉 

Wat ik zoek in een vriendschap is gezelligheid, vertrouwen, wederzijds respect en waardering en dat het een toevoeging is aan je leven 💕.

Ik hoop dat ik jullie een beetje een idee heb kunnen geven van hoe ik ben en zou het erg leuk vinden om jullie beter te leren kennen! Als je uit omgeving Aalsmeer komt zou top zijn, maar verder weg is ook welkom!! Aarzel niet om mij een berichtje te sturen! 

Liefs, Lana

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 3 mei 2023

Hey welkom 

Mocht je willen chatten 

Dat is altijd welkom 

• 3 mei 2023
Crashcoot26 schreef:

Hey welkom 

Mocht je willen chatten 

Dat is altijd welkom 

hoi!

Je mag me altijd een berichtje sturen ☺️

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 6 mei 2023

Hoi Lana,

Ik woon tegen Aalsmeer aan. Het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ben ook gek op spelletjes, een drankje of lekker lunchen. 
Harry Potter ben en blijf ik ook gek op 😍 

Ik weet niet zo heel goed wat ik moest reageren, maar er staat iets in ieder geval nu 😊

Lontje94
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 mei 2023

Hoi Lana,

Ik kom uit de buurt van Hoofddorp, dus is ook goed te doen. 
Ik hou ook wel van een terrasje pakken, lunchen ect. wandelen, ik vind al snel iets leuk. wandelen doe ik ook enorm veel.

overigens ben ik ook 28 jaar. Ik ben ook opzoek naar nieuwe mensen ontmoeten, en zou graag nieuwe vriendschappen willen krijgen.

Groetjes,

Erwin

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 6 mei 2023

Deze gebruiker is helaas niet meer actief. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen