Skip to main content

Nikki 24 omgeving Tilburg, Den Bosch en Eindhoven

• 29 april 2023
  • 5 reacties
  • 197 × bekeken

Nikki
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 8 reacties

Hee allemaal! :) Mijn naam is Nikki (24) en ik verhuis deze week naar Tilburg naar m'n eigen appartementje. Ik ken nog niemand in Tilburg en mijn sociale netwerk is sowieso niet echt top, dus vroeg ik mij af of er mensen in deze omgeving (Tilburg, Eindhoven, Den Bosch) zijn die zin hebben om te chatten en misschien te meeten. :)

Even over mij: ik studeer in Utrecht, ik houd ervan om te gamen (PS5/PC), series te kijken, te schrijven, muziek te luisteren, door natuur te fietsen etc. Ook houd ik erg van festivals zoals Castlefest en Elfia!

Mensen buiten deze regio zijn natuurlijk ook welkom om te reageren! Al helemaal als we dan ook nog dezelfde interesses hebben. :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 29 april 2023

Hey Nikki :)

Gefeliciteerd met je nieuwe  appartement:) 

Wat voor studie volg je? En wat voor games speel je? 

We hebben ook regio groepen misschien kan je daar eens een kijkje nemen 

Nikki
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 1 mei 2023
Nick schreef:

Hey Nick!

Thanks! Het is leuk maar zeker ook spannend haha.

Op dit moment doe ik de studie Sociaal Juridische Dienstverlening aan de HU. Qua games ben ik tegenwoordig mezelf aan het testen met het horror genre (met name resident evil), maar ook games zoals the witcher etc. Ik wil ook weer multiplayer games oppakken zoals Dead by Daylight en Minecraft (kan natuurlijk ook solo, maar met anderen is het altijd gezelliger!). :)

Oh, thanks! Ga ik straks even checken! 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 2 mei 2023
Nikki schreef:
Nick schreef:

Hey Nick!

Thanks! Het is leuk maar zeker ook spannend haha.