Skip to main content

Opzoek naar nieuwe vrienden

• 23 april 2023
  • 2 reacties
  • 102 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen,

Ik ben Eva, 24 jaar, en woon in de buurt van Hoofddorp. Nu een jaar fulltime aan het werken en merk dat mijn vriendengroep wat kleiner is geworden. Het lijkt mij daarom leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. In mijn vrije tijd game ik graag, zowel op PC als op PS4. Een paar van mijn favoriete spellen zijn CIV6, Elden Ring, Dark Souls serie, Divinity Orignal Sin 2 en de The Dark Pictures Anthology serie. Ook voor bordspelletjes sta ik altijd open. Daarnaast hou ik van lezen, koken, muziek luisteren en ben ik weer begonnen met hardlopen.  

Het lijkt mij gezellig om een keer samen te kletsen, gamen of ergens een stukje te wandelen om elkaar te leren kennen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

TDs
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 23 april 2023

Ik kan je wel toevoegen op de ps4 om keer samen een spel te spelen. Stuur me je ps naam maar als je interessen hebt. Met vriendelijke groet, Thomas 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 23 april 2023

Hey Eva :) 

Van harte welkom :) Je kan online ook bordspellen spelen :) Als je eens zin hebt om een online bortspel te spelen mag je altijd een pbtje sturen 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen