Skip to main content

Fabian (21) uit omgeving Utrecht

• 18 april 2023
  • 5 reacties
  • 57 × bekeken

Hallo allemaal, 

Mijn naam is Fabian, 21 jaar oud uit Nieuwegein. 
Ik ben een vrolijke, goedlachse en spontane jongeman die studeert voor leidinggevende Travel&Hospitality. 

In mijn vrije tijd ga ik graag naar musicals, ga ik graag lekker (uit) eten, bezoek ik vintage/tweedehands/kringloop winkels en rommelmarkten of ben ik een dagje aan het ontspannen in een van de vele wellness plekjes in ons land. 

Ik hoop hier leuke vrienden/vriendinnen te maken, want voel me soms best eenzaam en als je vragen hebt stel ze gerust (privé) 

Nog een mooie dag toegewenst en zonnige groeten!

Fabian a.k.a. Faab

5 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 18 april 2023

Welkom, leuk dat je je voorstelt! Wat is je favoriete musical? Ik heb zelf alleen Mama Mia gezien en Aladdin

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 29 mei 2023

Welkom! 
Bij jou introductie krijg ik gelijk een spontaan beeld van je! 😂

Wat koop je graag op de rommelmarkten/kringlopen?

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 113 reacties
  • 31 mei 2023

Heey fabian ik woon ook in nieuwegein :) 

Diego schreef:

Welkom, leuk dat je je voorstelt! Wat is je favoriete musical? Ik heb zelf alleen Mama Mia gezien en Aladdin

Hoi Diego, 

Poeh, dat is hetzelfde als een snackbarhouder vragen wat z’n favoriete snack is, maar ik ga toch voor Wicked, dat was mijn eerste musical en die heb ik zowel nationaal als internationaal gezien :)

Shni schreef:

Welkom! 
Bij jou introductie krijg ik gelijk een spontaan beeld van je! 😂

Wat koop je graag op de rommelmarkten/kringlopen?

Hoi Stijn, 

Daar sta ik om bekend hahaha. 

Poeh wat ik graag koop verschilt, maar meestal lp’s, spullen voor mijn uitset (als ik ooit het huis uit kan met die veels te dure woningen tegenwoordig) vintage (merk)kleding, accesoires voor mijn kamer of waar mijn oog opvalt oh ja en in de oktober/december maanden koop ik alles wat met kerst te maken heeft, want ik leef voor kerst :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen