Skip to main content

Jade 22, omgeving Utrecht

• 22 maart 2023
  • 7 reacties
  • 295 × bekeken

Jaduhh
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jade en ben 22. Ik ben nieuw bij deze community. Sinds ik ben afgestudeerd als bloemist is vrienden maken best moeilijk. Ik zou het leuk vinden als Ik hier wat mensen vind die zo nu en dan wat leuks met me willen doen of online willen afspreken.

Ik ben dol op volleybal wat ik 2 keer per week bij mijn sportclub doe. Ik houd van allerlei sportieve activiteiten als, klimmen in het bos, bowlen, wandelen, etc.

Buiten deze activiteiten hou ik ook van gamen op games als Minecraft, Just dance en verschillende switch spellen. Ik speel gitaar en vind het heerlijk om zomers te varen bij ons in de buurt. aan mijn interesses lijkt af en toe geen einde te komen dus hou ik het hier maar bij.

Lijkt het je nou een keer leuk om af te spreken, fysiek (in de buurt van Utrecht) of online? stuur me een berichtje en laten we er wat moois van maken ;)

groetjes,

Jade

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 22 maart 2023

Welkom, leuke hobby's! Heb je een eigen bootje? Of huur je die als je vaat varen? 

Jaduhh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 4 reacties
  • 22 maart 2023
Diego schreef:

Welkom, leuke hobby's! Heb je een eigen bootje? Of huur je die als je vaat varen? 

Ik woon aan het water dus heb het bootje lekker aan de oever liggen🤗

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 23 maart 2023

Hey Jade! 

Wat heb jij leuke hobby’s. Ik vind het ook leuk ok actief te zijn en leuke dingen te doen. Als je mijn profiel/voorstel bericht ook wat vindt. Zullen we dan verder praten via pb? 

Lucas
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 24 maart 2023

Hey jade, leuke post, ik wandel ook graag en speel badminton. Ik woon jammer niet erg in de buurt (renkum, arnhem), maar misschien heb je zin om eerst online af te spreken. Als je intresse hebt stuur mij een bericht. Groetjes lucas

• 0 reacties
  • 24 maart 2023

Hi Jade. Wat een leuk berichtje dit. Ik ben 22 en woon in Baarn. Niet te ver van Utrecht af. Het zou mij leuk lijken om in contact te komen. Laat maar weten of je dat ook wat lijkt

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 25 maart 2023

Hey hey, als je een keer wilt afspreken of gamen laat mij maar weten lijkt me erg leuk!

Nouk
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 30 maart 2023

Hoii Jade,

Ik ben ook nieuw hier, met eigenlijk hetzelfde doel.

Wat leuk dat je op volleybal zit, ik speel ook volleybal.

Ik woon in de buurt van Gouda.

Ik hoor wel of je het leuk vind om in contact te komen. 

Ohjaa ik ben 25

Groetjes Anouk 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen