Skip to main content

Voorstellen: Matthanja 25 omgeving Zwolle

• 13 maart 2023
  • 6 reacties
  • 232 × bekeken

Hey 😊,

Ik ben Matthanja, 25 jaar en woon in Zwolle.

Ik woon sinds 2019 in Zwolle, ik kwam hier voor de liefde maar die relatie is stuk gelopen, ik wou terug naar waar ik vandaan kwam maar ik kreeg een vast contract bij mijn werkgever en het was midden in de covid tijd dus heb ik een eigen woning gezocht en ben gebleven. De contacten die ik had in mijn oude woonplaats zijn inmiddels verwaterd en hier lukt het me niet om nieuwe mensen te ontmoeten omdat ik op mijn werk geen leeftijdgenoten heb en ik niemand ken in Zwolle. Daardoor voel ik me erg eenzaam de laatste tijd. Ik kreeg vandaag een mail dat Join Us naar Zwolle komt dus heb me gelijk aangemeld en zo kwam ik hier terecht, wat een leuke community! Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en samen iets te ondernemen, een terrasje pakken of wandelen. Ik hou van koken, lezen, nieuwe plekken ontdekken en ik sport veel (krachttraining) verder ben ik veel bezig met persoonlijke ontwikkeling en werk ik 30 uur in de week. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 14 maart 2023

Hii ik ben Sabine ik ben 22, ik woon niet in en in de buurt van Zwolle maar ik ken het eenzame gevoel heel erg. Dus misschien vind je het gezellig om gewoon af en toe wat te chatten, en misschien worden we wel goeie vriendinnen en kunnen we een keer wat gaan doen :)

• 0 reacties
  • 14 maart 2023

Hey Sabine!

Dank je wel voor je berichtje, dat lijkt me ontzettend leuk/gezellig! Ik stuur je een privé bericht 😊😊

XxLiesjuh
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 21 reacties
  • 18 april 2023

Hoii,

Ik ben Lisa, net 25 jaar en woon in Nijverdal.

Ik heb ook niet heel veel contacten hier in de buurt.

Als het je leuk lijkt mag je me wel een berichtje sturen?

🤗🤗

damis2004
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 14 reacties
  • 2 mei 2023

Hey Matthanja! 

Ik ben Damian 18 jaar, (bijna 19: 30 juni)

en vond wel leuk om keertje met je naar woodies te gaan (dat is een barretje in zwollle)

en daar koffie of thee drinken als je dat leuk vind! 

je mag me ook altijd prive berichtje sturen! want sta meestal wel open voor nieuwe vrienden :D

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 21 mei 2023

Hi!

Ik herken mijzelf ook in het eenzame gevoel.
Zelf ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen;)

Ik ben Amber en ben 28 jaar en ik woon in Enschede.
Als het je leuk lijkt, kan je mij een berichtje sturen! :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 juni 2023

He hoi, ik herken me net als de rest ook zeker in je verhaal. 

Ik ben Melissa en ben 25 en woon in Groningen stuur me gerust een berichtje als je het leuk lijkt :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen