Skip to main content

Hej ik ben Youri

• 12 maart 2023
  • 5 reacties
  • 107 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hej ik ben Youri, bijna 22 jaar, en woon sinds november in de stad Groningen. Kort nadat ik hier ben komen wonen is mijn relatie stukgelopen en ik merk nu dat ik mensen mis om mee te praten. Ik zou het leuk vinden om een aantal mensen te ontmoeten hier.

Sinds ik op mijzelf woon ben ik veel bezig met koken en probeer graag nieuwe recepten uit. Daarnaast ga ik graag wandelen door de stad of een rijden met de motor. Het lijkt me leuk om samen eens te koken/eten, een drankje te doen in de stad of een film te kijken.

Ik hoor graag of iemand is een keer iets wilt doen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 12 maart 2023

Hee Youri,

Wat dapper dat je jezelf hebt aangemeld hier. Btw heftig man. Wat doe je qua studie/werk?

Pluis
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 13 maart 2023

Haii Youri,

Ik heb eigenlijk hetzelfde wat je beschrijft. Relatie is stukgelopen en nu zou ik graag nieuwe mensen ontmoeten. Ik kom uit Emmeloord en ben student. Ik ben van plan komende tijd om vaker naar Groningen te gaan, dus ik vind het reizen geen probleem. Wat gaaf dat je motor hebt! Wat voor??

Ik zou het zeer leuk vinden om je een keer te ontmoeten

Pluis
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 13 maart 2023

Mijn naam is Renske, bijna 20.

Ik hou van volleybal, lezen, Netflixen en leuke dingen te doen/uitgaan etc. Ik ben een sociaal persoon, maar beetje pech gehad met de mensen die ik om me heen heb. Ik kom uit christelijke kringen, maar zelf ben ik dat totaal niet😂 Ik heb wel wat vrienden, maar ik wil graag meer nieuwe mensen ontmoeten :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 13 maart 2023
Nasim schreef:

Hee Youri,

Wat dapper dat je jezelf hebt aangemeld hier. Btw heftig man. Wat doe je qua studie/werk?

Hej Nasim, ik ben bezig met een Pre-master in Computing Sciences. Als alles goed gaat begin ik aankomend september aan een twee-jarige master. Daarnaast werk ik bij een bedrijf genaamd Script hier in Groningen als software developer.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 13 maart 2023
Pluis schreef:

Haii Youri,

Ik heb eigenlijk hetzelfde wat je beschrijft. Relatie is stukgelopen en nu zou ik graag nieuwe mensen ontmoeten. Ik kom uit Emmeloord en ben student. Ik ben van plan komende tijd om vaker naar Groningen te gaan, dus ik vind het reizen geen probleem. Wat gaaf dat je motor hebt! Wat voor??

Ik zou het zeer leuk vinden om je een keer te ontmoeten

Hej Renske, lijkt me leuk! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen