Skip to main content

Maeve, 19 jaar, omgeving Leiden

• 26 februari 2023
  • 4 reacties
  • 178 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 12 reacties

Heyy allemaal,

Ik ben een meisje van 19(bijna 20) en ben eigenlijk altijd al vriendeloos geweest. Degene die ik wel had lieten me vallen voor populaire meiden. De enige die ik momenteel heb is mijn vriend (21). Ik heb adhd/add en dat maakt t lastig om vrienden te maken omdat ik te verlegen ben op mensen af te stappen. Eind dit schooljaar ben ik klaar met mijn vervolgopleiding en ik ben gewoon klaar met alleen zijn. Ik woon in omgeving leiden en vroeg me eigenlijk af of er iemand is die geinterreseerd is in vrienden te worden. Eerst chatten en daarna misschien op een publieke plek afspreken? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 26 februari 2023

Hey Maeve :) 

Welkom bij de community :) Hopelijk leer je hier of op de discord toffe gezellige mensen kennen. 

Wat voor opleiding volg je en wat wil je hierna gaan doen? 

Wat zijn je hobbys ? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 27 februari 2023
Nick schreef:

Hey Maeve :) 

Welkom bij de community 🙂 Hopelijk leer je hier of op de discord toffe gezellige mensen kennen. 

Wat voor opleiding volg je en wat wil je hierna gaan doen? 

Wat zijn je hobbys ? 

Ik doe momenteel de opleiding apothekersassistente. Hierna wil ik 4 dagen in de week aan t werk.

Mijn hobbys zijn lezen, gamen(momenteel nog geen eigen pc of gameconcole maar krijg een switch voor me verjaardag), spelletjes en gewoon gezelligheid. 

illusu
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 27 februari 2023

Hoi Maeve, ik ben van de omgeving Den Haag (dus redelijk in de buurt) en zou graag je willen leren kennen!  Ik heb zelf autisme en add dus ik snap de struggle enorm. Hopelijk hoor ik van je! 

emmagroskamp
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 27 februari 2023
Maeve schreef:

Heyy allemaal,

Ik ben een meisje van 19(bijna 20) en ben eigenlijk altijd al vriendeloos geweest. Degene die ik wel had lieten me vallen voor populaire meiden. De enige die ik momenteel heb is mijn vriend (21). Ik heb adhd/add en dat maakt t lastig om vrienden te maken omdat ik te verlegen ben op mensen af te stappen. Eind dit schooljaar ben ik klaar met mijn vervolgopleiding en ik ben gewoon klaar met alleen zijn. Ik woon in omgeving leiden en vroeg me eigenlijk af of er iemand is die geinterreseerd is in vrienden te worden. Eerst chatten en daarna misschien op een publieke plek afspreken? 

Hey Maeve! 

Ik snap dat het erg lastig is om zo op mensen af te stappen, dat heb ik zelf ook hoor! Wat leuk dat je je bij de community hebt aangemeld! Ikzelf woon in Hoofddorp dus dat is redelijk in de buurt. Mocht je zin hebben om gezellig te chatten sta ik daar altijd voor open! ☺️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen