Hallo allemaal,
Ik vind het onwijs lastig om me hier voor open te stellen en vriendschappen te sluiten maar ga het proberen zo goed mogelijk te doen.
Ik ben Björn 24 en woon in Medemblik noord Holland. Hier woon ik samen met me tweelingen broer. Dit wegens dat er alleen geen huizen te krijgen zijn daarom zijn we samen een huis gaan kopen. Ik hou er onwijs erg van om lekker bezig te zijn thuis aan het klussen, andere mensen helpen, chatten met mensen of afspreken. Ik vind het onwijs leuk om maar de film te gaan of thuis lekker film te kijken, ik sport en shop en vind het heel gezellig om soms een terrasje te pakken. Helaas gebeurt dit niet heel vaak omdat ik niet echt vrienden heb die ik mee kan nemen.
Ik hoop hier mensen te leren kennen om mee te chatten en als andere dat ook willen af fe spreken. In me jeugd ben ik altijd gepest hierdoor leefde ik voor me gevoel altijd alleen. Hier door ben ik heel stil en slecht in contacten maken en contact houden. Tegenwoordig werk ik veel en heb ik onwijs leuk collega's ik probeer me zelf steeds meer open te stellen voor andere en dit lukt me aardig.
Ik werk in de evenementen branche doe het op en afbouwen van grote bedrijfs congressen. Voor een klein bedrijf met 8 collega's.