Skip to main content

Julia, 24 jaar, omgeving Achterhoek

• 22 februari 2023
  • 3 reacties
  • 159 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 4 reacties

Hoi allemaal, 

Hierbij wil ik me graag even voorstellen aan jullie. Ik ben een nieuw lid en hoop via hier wat leuke contacten te kunnen maken. Wellicht spoort het je aan om ook iets over jou te delen..

Ik ben Julia, 24 jaar en kom uit de Achterhoek. Momenteel nog aan het zoeken naar wat ik graag zou willen doe qua werk/studie, maar ik verveel me gelukkig niet. Ik ga overdag graag naar buiten, wandelen met de hond van mijn ouders, een rondje harlopen of wielrennen en zo nu en dan een terrasje pakken. Ik vind het leuk om in beweging te zijn zowel op lichamelijk gebied als mentaal! Ik leer graag hoe ik zelf en anderen in elkaar zitten en denk in mogelijkheden. Daarnaast bak en/of kook ik graag en is een bezoekje aan de kringloop of de stad ook iets wat ik met plezier doe. 

Het lijkt me gezellig om samen met iemand of met een groepje wat af te spreken en onze interesses te delen. Een sportmaatje is ook altijd welkom, wat samen is het toch een stuk leuker! 

Ik ben benieuwd naar wie jullie zijn, groetjes Julia

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 23 februari 2023

Hee Julia! 

Leuk dat je er bij bent :-)

Zo tet zien hou je niet veel van stilzitten haha. Wat voor sport doe je het liefst?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 23 februari 2023

Hoi Renze, 

Bedankt voor je berichtje. Ja, dat klopt wel.. Ik vind het heerlijk om te bewegen en zo uit mijn hoofd te komen. Ik wissel dan ook lekker af wat betreft sporten. Ik ben net begonnen met hardlopen en fitness daarnaast nog een beetje bij de lokale sportschool. In het voorjaar en de zomer vind ik het leuk om de racefiets te pakken en een ronde te maken (met goed weer uiteraard 😂). Daar mis ik dan soms wel een gezellige medefietser bij, dat geeft toch meer motivatie en leuke gesprekken! Dus wie weet kom ik diegene via hier wel tegen. 

• 0 reacties
  • 24 februari 2023

Hoi Julia,

Ik zou het gezellig vinden om elkaar beter te leren kennen. Je mag mij gerust een pb sturen. Laat maar weten of je dat wat vind

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen