Skip to main content

Op goed geluk - Even voorstellen

• 20 februari 2023
  • 6 reacties
  • 332 × bekeken

Hoi hoi!

Wat is dit stiekem toch best lastig. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar wie weet wat er allemaal van kan komen.

Ik ben heel benieuwd of mensen zich hierin herkennen, want momenteel heb ik het gevoel dat ik alleen op de wereld ben met dit gevoel. 

Ik ben Max, een man van 28 jaar en woon in west-Brabant. Ik heb nooit echt veel vrienden gehad en sociaal een beetje ongemakkelijk geweest. Ik heb een vriend waar ik af en toe wel eens mee afspreek, maar sinds de Corona is alles veranderd, die vriend is getrouwd en heeft nu kinderen. Ik ben altijd al introvert geweest: weinig vrienden, uitgaan niet leuk vinden etc… en daarbij heb ik ondertussen gehoord dat ik binnen het Autistisch Spectrum val (wel eens waar heel licht, maar toch...vond het wel heftig) en dat heeft mijn wereld op zijn kop gezet. Lijkt wel alsof alles een beetje om me heen aan het wegvallen is. 

Mijn hobby’s zijn: gamen, kletsen onder het genot van een bakje koffie of thee (of biertje) en wandelen vind ik ook wel fijn.

Ik snap dat hier dus een voorstel moet komen, maar geen idee hoe…nou ja, komt tie…

Als er mensen zijn die ongeveer rond mijn leeftijd zitten en goede gesprekken leuk en belangrijk vinden onder het genot van koffie of een biertje (of tijdens een wandeling), laat het even weten ;) 

Het zou natuurlijk tof zijn als er een mooie vriendschap uit kan rollen. 

groetjes! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 21 februari 2023

Hey Max :)  Welkom op de community:) 

Ik denk dat je hier op de juiste plek bent en er veel mensen zich hierin herkennen. 

Welke games speel je allemaal? En op welk platform. 

Heb je onze discord server al gezien? Daar hebben we een algemene chat waar je makkelijk Contact kan maken met andere leden.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 23 februari 2023

Hoi Max,

Ik herken me hier heel erg in en je bent zeker niet alleen. Ik heb nooit veel vrienden gehad en ik vond het altijd lastig om vriendschappen te behouden. Op latere leeftijd ben ik ook met autisme gediagnostiseerd. Sinds kort weet ik het en ik weet nog niet echt wat ik met deze informatie aan moet. Ik ben ook een facebook groep gejoined voor mensen met autisme en ik heb daar wel steun uit kunnen halen door de verhalen van anderen te lezen. 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 25 februari 2023

Hoi hoi! @Stone95 

welkom op de community!  Ben je al beetje weg wijs geworden?

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 25 februari 2023

Hoi Max,

Ik ben nieuw hier, ik ben zelf op zoek naar nieuwe mensen te leren kennen, aangezien ik ook sociaal ongemakkelijk ben, en mijn vrienden ook trouwen en kinderen krijgen. Ik las je bericht en vond veel herkenning in je verhaal. Maar mijn verhaal is wat apart, want mijn vriend is met dit verhaal bijna identiek aan jou, Wij hebben allebei niet veel vrienden, en zijn allebei sociaal ongemakkelijk. dus ik was voor mezelf aan het lezen maar dacht misschien is het iets voor mijn vriend. Hij is 33, en lust ook wel een biertje, heeft lichte autisme en houdt van schietspellen. Daarnaast heeft hij een bestuurbare auto, waar hij soms de bossen mee ingaat. 

Hij vind het erg moeilijk om op een site iets te plaatsen, misschien is het schaamte. Vandaar dat ik dit nu voor hem doe. Lijkt het je leuk om een keer met hem te kletsen? 

Groetjes Vien 

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 27 februari 2023
Vién schreef:

ik was voor mezelf aan het lezen maar dacht misschien is het iets voor mijn vriend. Hij is 33 (...)

Hij vind het erg moeilijk om op een site iets te plaatsen, misschien is het schaamte. Vandaar dat ik dit nu voor hem doe. Lijkt het je leuk om een keer met hem te kletsen? 

Wat lief van jou dat je voor je vriend hebt gereageerd! Onze community is alleen voor jongeren van 16 t/m 30 jaar, dus eigenlijk is het niet de bedoeling.

Mensen die ouder zijn dan 30 jaar verwijzen we wel altijd door naar andere websites waar ze contacten kunnen vinden. Ik heb je een privébericht gestuurd met websites die mogelijk wél geschikt voor hem zijn. Misschien kunnen jullie daar samen naar kijken? 😀

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 27 februari 2023
Tom schreef:
Vién schreef:

ik was voor mezelf aan het lezen maar dacht misschien is het iets voor mijn vriend. Hij is 33 (...)

Wat lief van jou dat je voor je vriend hebt gereageerd! Onze community is alleen voor jongeren van 16 t/m 30 jaar, dus eigenlijk is het niet de bedoeling.

Mensen die ouder zijn dan 30 jaar verwijzen we wel altijd door naar andere websites waar ze contacten kunnen vinden. Ik heb je een privébericht gestuurd met websites die mogelijk wél geschikt voor hem zijn. Misschien kunnen jullie daar samen naar kijken? 😀

Ow sorry, daar heb ik niet op gelet. 

Bedankt voor de informatie 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen