Hoi hoi!
Wat is dit stiekem toch best lastig. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar wie weet wat er allemaal van kan komen.
Ik ben heel benieuwd of mensen zich hierin herkennen, want momenteel heb ik het gevoel dat ik alleen op de wereld ben met dit gevoel.
Ik ben Max, een man van 28 jaar en woon in west-Brabant. Ik heb nooit echt veel vrienden gehad en sociaal een beetje ongemakkelijk geweest. Ik heb een vriend waar ik af en toe wel eens mee afspreek, maar sinds de Corona is alles veranderd, die vriend is getrouwd en heeft nu kinderen. Ik ben altijd al introvert geweest: weinig vrienden, uitgaan niet leuk vinden etc… en daarbij heb ik ondertussen gehoord dat ik binnen het Autistisch Spectrum val (wel eens waar heel licht, maar toch...vond het wel heftig) en dat heeft mijn wereld op zijn kop gezet. Lijkt wel alsof alles een beetje om me heen aan het wegvallen is.
Mijn hobby’s zijn: gamen, kletsen onder het genot van een bakje koffie of thee (of biertje) en wandelen vind ik ook wel fijn.
Ik snap dat hier dus een voorstel moet komen, maar geen idee hoe…nou ja, komt tie…
Als er mensen zijn die ongeveer rond mijn leeftijd zitten en goede gesprekken leuk en belangrijk vinden onder het genot van koffie of een biertje (of tijdens een wandeling), laat het even weten ;)
Het zou natuurlijk tof zijn als er een mooie vriendschap uit kan rollen.
groetjes!