Skip to main content

even voorstellen

• February 18, 2023
  • 2 reacties
  • 232 × bekeken

Heyy, ik ben Femke, 19 jaar en ik kom uit de omgeving Arnhem. Ik studeer sinds kort in Amsterdam. Ik zoek nieuwe vrienden en sociale contacten. 

Zelf ben ik niet heel erg van het uitgaan, maar een drankje doen met vrienden ben ik wel altijd voor in. Verder voetbal ik en wandel ik graag  (al zou ik dat wel meer kunnen doen) en houd ik van spelavonden.

Ik hoop hiermee nieuwe mensen te kunnen ontmoeten. Je mag me altijd een privé-bericht sturen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • February 18, 2023

Hey Femke,

Welkom! 

Waar wandel je zoal? Ik vind wandelen ook wel iets rustgevend hebben, jij ook? Ik wandel meestal en aansluitend pak ik een Geocache erbij. Spellenavonden vind ik ook leuk, misschien vind je het leuk om een keer naar een spellenbeurs te gaan waar je met onbekenden een spel kan uitproberen, eigen spel kan verkopen en een spel kan kopen van anderen.

ook ben ik geen feestbeest maar ben wel van een hapje en een drankje op een terras😉

Als je mij wilt leren kennen kunnen we wat uitwisselen privé

Ik zie je berichtje wel verschijnen 😏

Groetjes,

Nik

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 21, 2023

Hoi Femke, wat studeer je precies?