Skip to main content

Opnieuw voorstellen

• 15 februari 2023
  • 1 reactie
  • 136 × bekeken

Jorrit
Forum|alt.badge.img+6

Hey iedereen! Ik wil mij graag opnieuw voorstellen. Ongeveer een jaar geleden was ik nieuw op deze community en heb mijzelf sindsdien een aantal keer sporadisch voorgesteld of topics gemaakt. Nadien ben ik er niet actief mee bezig geweest, zoals niet beantwoorden van reacties, etc. Maar nu heb ik met mijzelf afgesproken om actief hier te zijn in de hoop om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vriendschappen te sluiten.

Mijn naam is Jorrit. Ik ben 26 jaar oud sinds bijna twee weken. Afgelopen zomer ben ik begonnen aan een masteropleiding aan de universiteit in Wageningen. Ik ben daar erg druk mee. Ook veel nieuwe mensen ontmoet, maar ik kan toch niet helemaal de aansluiting vinden. Hierdoor zit ik vaak in de avonden en weekenden alleen in mijn studentenkamer. Om de twee weken ga ik wel naar mijn ouders terug voor een weekend, of in vakanties wat langer. Ook heb ik contact met vrienden vanuit mijn bachelor opleiding, maar sinds we niet meer dezelfde opleiding doen, zie en spreek ik ze minder dan voorheen. Ik ben met hun een aantal keer op vakantie geweest en we spreken wekelijks af op discord. Verder heb ik ook wat online vrienden, maar die heb ik nog nooit in het echt ontmoet.

Ik ben een introvert iemand, ik hou van alleen zijn, maar hierdoor sloot ik mijzelf lang voor mensen af, waardoor ik soms het gevoel van eenzaamheid ervaarde. Ik had lange tijd geen zelfvertrouwen, waar ik soms nog steeds last van kan hebben. Ik ben een beetje sociaal ongemakkelijk, maar dat kan verdwijnen in goed gezelschap. Ik heb het daarnaast moeilijk gehad met mijn seksualiteit, maar ik accepteer het meer en meer van mijzelf.

Waar ben ik naar op zoek, of hoop ik te vinden? Nieuwe vriendschappen waarmee ik kan appen, bellen en afspreken. Of (online) spellen spelen. Op het moment ben ik vaak in Wageningen te vinden voor mijn studie, of in de buurt van Den Bosch als ik bij mijn ouders ben. Ik heb nog een studenten OV dus een stukje reizen is voor mij geen probleem. 

Wie weet tot snel! :)

Groeten, Jorrit

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Mies23
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 16 februari 2023

Hey ik zag je post! 
Ik kom zelf uit Eindhoven maar studeer in Den Bosch en heb qua introvert zijn, me afzonderen En vervolgens toch wel eenzaam te zijn. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen