Skip to main content

Berend 20 omgeving Haarlem

• 6 februari 2023
  • 5 reacties
  • 126 × bekeken

Hoi allemaal!

Mijn naam is Berend en sinds jongs af aan ben ik gepest en heb ik nooit van mijn sociale leven kunnen genieten en heb ik dus geen vrienden om af en toen wat leuks mee te doen. Met deze topic wil ik graag eventueel toch wat contacten rondom Haarlem zien te krijgen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 6 februari 2023

Hey Berend, ik ben Laurens 18 jaar. Klinkt heftig! Je bent hier zeker op het juiste adres gekomen. Ik kom toevallig ook uit Haarlem. Heb je me ooit zien fietsen😉 Voel je welkom om mij te chatten! 😀

• Auteur
  • 3 reacties
  • 6 februari 2023
mrlaurens schreef:

Hey Berend, ik ben Laurens 18 jaar. Klinkt heftig! Je bent hier zeker op het juiste adres gekomen. Ik kom toevallig ook uit Haarlem. Heb je me ooit zien fietsen😉 Voel je welkom om mij te chatten! 😀

Dankjewel voor je lieve bericht 😉Zelf kom ik uit Velserbroek wat net boven Haarlem ligt, maar ik kom wel vaak in Haarlem. Ik heb je vast wel is zien fietsen, ik fiets namelijk ook verschrikkelijk vaak. Ik zou je even een berichtje sturen en vanaf daar zien we verder😊

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 9 februari 2023

Hey Berend van harte welkom. 

Heftig dat je gepest bent en daardoor moeite hebt ervaren met het opdoen van contacten. 

Vertel eens wat over je zelf wat doe je in het dagelijkse leven en wat zijn je hobbys? 

• 0 reacties
  • 9 februari 2023

Hallo Berend, ik ben Natalia, 19 jaar oud. Ik kom niet uit Haarlem, maar woon er niet ver vandaan. Ik vind Haarlem een mooi stad en vind het zelf altijd leuk om ernaartoe te gaan. Als jij contacten zoekt, geef ik mijzelf op haha :). 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 17 februari 2023

Yo Berend,

Welkom op de community. Woon zelf in Zandvoort, dus afspreken is mogelijk. Hit me upp 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen