Hi ik ben Syrah, ik ben 18 jaar. ik heb moeite met vrienden maken en ik ben sociaal akward. Ik ben opzoek naar iemand waar echt een goede vriendschap kan opbouwen het liefst in arnhem of in de buurt zodat vaker afspreken makkelijk is. Hier wat over mijzelf:
Doe op dit moment geen opleiding ik werk op een beschutte werkplek vanwege mijn autisme. Ik werk nu 20 uur. Ik heb 6 knaag dieren. 2 ratjes: oreo en mario. 2 cavias: alex en shadow. En twee konijnen: Doortje en Daisy. Soms pas ik op de Amerikaanse steffort van de vriendin van mijn moeder hou van alle dieren. Mijn hobbys zijn tekenen, reddit lezen, youtube kijken, Minecraft,mario kart,mario bros,mario maker, sims 4, genshin impact. (Heb veel games sta voor alles open) hou ook van schilderen,serie kijken,tuinieren,bakken,koken,skeeleren,fietsen,pyrografie.
kwa muziek luister ik vooral naar: rock/metal/alt muziek dus muziek wat niet echt op de radio is hou ook erg van nummers van de jaren 70 tot 90. Mijn stijl is vooral gothic,alternatief kwa kleren en make-up. Ik zoek vrienden tussen de 16-25 liever niet ouder of jonger. Dankjewel voor het lezen als je zover kwam.