Skip to main content

Vrienden in de buurt van arnhem

• February 6, 2023
  • 11 reacties
  • 185 × bekeken

xScarletCrossx
Forum|alt.badge.img

Hi ik ben Syrah, ik ben 18 jaar. ik heb moeite met vrienden maken en ik ben sociaal akward. Ik ben opzoek naar iemand waar echt een goede vriendschap kan opbouwen het liefst in arnhem of in de buurt zodat vaker afspreken makkelijk is. Hier wat over mijzelf:

Doe op dit moment geen opleiding ik werk op een beschutte werkplek vanwege mijn autisme. Ik werk nu 20 uur. Ik heb 6 knaag dieren. 2 ratjes: oreo en mario. 2 cavias: alex en shadow. En twee konijnen: Doortje en Daisy. Soms pas ik op de Amerikaanse steffort van de vriendin van mijn moeder hou van alle dieren. Mijn hobbys zijn tekenen, reddit lezen, youtube kijken, Minecraft,mario kart,mario bros,mario maker, sims 4, genshin impact. (Heb veel games sta voor alles open) hou ook van schilderen,serie kijken,tuinieren,bakken,koken,skeeleren,fietsen,pyrografie. 

kwa muziek luister ik vooral naar: rock/metal/alt muziek  dus muziek wat niet echt op de radio is hou ook erg van nummers van de jaren 70 tot 90. Mijn stijl is vooral gothic,alternatief kwa kleren en make-up. Ik zoek vrienden tussen de 16-25 liever niet ouder of jonger. Dankjewel voor het lezen als je zover kwam.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

• February 6, 2023

Hey!

Welkom bij de community.

Wat een hoop vertel je al over jezelf. Ik ben zelf ook dierengek, dus ik kan me helemaal vinden in die gedeelde passie. 

Wat betekend autisme voor jou? En hoe ziet het hebben van een goede band met iemand er voor jou uit?

Veel liefs 🥰

xScarletCrossx
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • February 6, 2023

@LentheLiesje hey bedankt voor warme welkom. Ik heb je bio bekeken ik doe ook paardrijden maar dan meer voor therapie dus lekker in bos rijden lekker rustig hou ook van wandelen in de natuur.

bij mij heb met autisme last van onduidelijkheid en ben niet goed met emoties en ben ook slech tin sociale situaties. Een goede band is dat met iemand echt gwn hele goede vriendschap heb dus soort van beste vriendinnen dat gwn alles kan delen e. Er voor mekaar bent .  Groetjes syrah

• February 6, 2023

@LentheLiesje hey bedankt voor warme welkom. Ik heb je bio bekeken ik doe ook paardrijden maar dan meer voor therapie dus lekker in bos rijden lekker rustig hou ook van wandelen in de natuur.

bij mij heb met autisme last van onduidelijkheid en ben niet goed met emoties en ben ook slech tin sociale situaties. Een goede band is dat met iemand echt gwn hele goede vriendschap heb dus soort van beste vriendinnen dat gwn alles kan delen e. Er voor mekaar bent .  Groetjes syrah

Hey!

Wat leuk dat je even gekeken hebt. Lekker buitenrijden is heerlijk. Helaas doe ik het te weinig. Maar heerlijk dat je je dat kan doen voor je rust.

Dat herken ik ook wel. Ik ben in het verleden ook gediagnosticeerd met PDD-NOS, maar identificeer er niet meer mee omdat het niet compleet voelde. Ik identificeer me nu als hooggevoelig. Desalniettemin, herken ik wel de struggles die je opnoemt. 

Ik snap wat je bedoeld. Maar weet je ook wat specifieker naar wat voor soort persoon je zoekt? En hoe je die goede band voor je ziet? Het heeft mij namelijk geholpen met zoeken om specifiek wat “eisen” te stellen.

xScarletCrossx
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • February 6, 2023

@LentheLiesje ja ik snap wel dat je geen diagnose wilt of in hokje gestopt ik heb ook overna gedacht ermee te stoppen maarja is wat makkelijker uitleggen ofso.Nja ik zoek een rustig lief persoon die beetje zelfde dingen als mij leuk vind waar gwn mee kan afspreken en dan gezellig kan hebben heb niet bepaald eisen zie als iemand praat wel of diegene leuk vind of niet vanzelf het klikt of klikt niet ik sta gwn voor iedereen open te leren kennen, vind lastig te beschrijven wat voor persoon ik precies zoek want ik heb heel veel verschillende mensen die ken en vind van iedereen andere eigenschappen weer fijn dus zoek niet specifiek karakter soort. Maar jij lijkt me wel leuke meid mee te chatten en vriendinnen misschien te worden online of in echt later als jij dat wil laat het weten bedankt voor je berichtje terug.

• February 7, 2023

@LentheLiesje ja ik snap wel dat je geen diagnose wilt of in hokje gestopt ik heb ook overna gedacht ermee te stoppen maarja is wat makkelijker uitleggen ofso.Nja ik zoek een rustig lief persoon die beetje zelfde dingen als mij leuk vind waar gwn mee kan afspreken en dan gezellig kan hebben heb niet bepaald eisen zie als iemand praat wel of diegene leuk vind of niet vanzelf het klikt of klikt niet ik sta gwn voor iedereen open te leren kennen, vind lastig te beschrijven wat voor persoon ik precies zoek want ik heb heel veel verschillende mensen die ken en vind van iedereen andere eigenschappen weer fijn dus zoek niet specifiek karakter soort. Maar jij lijkt me wel leuke meid mee te chatten en vriendinnen misschien te worden online of in echt later als jij dat wil laat het weten bedankt voor je berichtje terug.

Hey!

Ik snap jou ook hoor. Bij mij was het meer dat de diagnose PDD-NOS niet “compleet” was. Er miste iets bij mij. Dat iets had ik wel bij hooggevoeligheid. Dus vandaar dat ik me daar meer mee identificeer.

Fijn dat je al een beetje weet wat je zoekt. Maakt het vaak wel makkelijker met mensen binnen laten. Uiteindelijk komt het ook neer op of er een klik is of niet.

Dank je wel! En wederzijds. Voel je vrij om

een berichtje te sturen als je daar aantoe bent 

Nick
Forum|alt.badge.img+12
  • Genius
  • February 7, 2023

Hey Van harte welkom :) 

Waar game je op? 

Ik sta altijd wel open voor een gezellig gesprek :) ik speel ook minecraft misschien kunnen we eens samen game 

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • February 8, 2023

Heee, @xScarletCrossx 

Welkom op de join us community 

wat een mooie introductie! Goed omschreven wie je bent en wat je leuk vindt erg leuk om te lezen! Goed bezig.

xScarletCrossx
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • February 8, 2023

@Nick hey dankjewel voor het warme welkom, leuk dat je ook minecraft speelt ik zoek nog een minecraft buddy😅 ik speel op de pc Minecraft, maar ik heb ook bedrock versie op de pc dus het maakt niks uit als je op console speeld dan kunnen we alnog gezellig samen

xScarletCrossx
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • February 8, 2023

@Quinty hey dankjewel voor warme welkom, en lieve reactie ik was best onzeker over mijn post dus ben blij dat je het goed gemaakt vind.

• February 8, 2023

Hi.

Wat jammer dat ik niet uit de buurt kom. Ik heb zelf ook autisme en dat houd mij helaas ook tegen in veel dingen 

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • February 8, 2023

Muziek is altijd goeie, ben juist fan van de genres die niet op de radio’s komen, Ik heb zelf ook autisme maar ik reis graag, dus keertje meeten?