Hoi!
Ik ben Rob, 28 jaar en ik kom uit Midden-Limburg. Ik heb me hier aangemeld omdat ik soms wat meer behoefte heb aan sociale contacten waar ik meer een klik mee heb. Ik hoop hier wat nieuwe mensen te leren kennen om samen wat te gaan ondernemen.
In mijn vrije tijd doe ik graag voetballen en hardlopen, en ik kijk ook veel voetbal op tv. Verder vind ik het leuk om games te spelen zoals FIFA, Horizon Forbidden West of Uncharted. Mocht iemand op zoek zijn naar een gamebuddy, laat maar wat weten! Ten slotte lees ik soms een boek en kijk ik graag series en films. Ik ben nu de serie Parks & Recreation op Prime Video aan het kijken.
Wat ik nu best lastig vind is dat ik soms ergens naar toe wil gaan, bijvoorbeeld naar de bioscoop of festival/concert of een museum of gewoon een keer uit wil gaan. Maar dat ik dan eigenlijk niemand heb die met me mee gaat. Dat heeft me niet altijd weerhouden om dan helemaal niet te gaan. Maar om overal alleen naar toe te moeten gaan is gewoon niet leuk meer.
Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen uit Limburg of Noord-Brabant om wat te gaan ondernemen.
Lijkt je dat leuk dan kun je hieronder reageren of me een privébericht sturen (als dat kan op dit platform?).
Groetjes!