Skip to main content

Yannick 21

• 28 oktober 2022
  • 4 reacties
  • 172 × bekeken

Yannickl01
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben Yannick. 21 jaar oud en ik ben op zoek naar mogelijke manier om nieuwe vrienden of mensen te ontmoeten. Ik ben een grafisch vormgever, maar besteed eigenlijk al mijn tijd van de dag op de PC en games. Een half jaar geleden was ik afgestudeerd, sinds toen is alles veranderd… Vrienden doen iets anders, opleidingen werk etc. Waardoor je achter blijft hangen. Je vrienden ontmoeten nieuwe mensen, doen nieuwe dingen, terwijl ik zelf ben blijven hangen. Iets waar ik zelf niks tegen kon doen. Ik spreek mijn vrienden nog wel, maar de meeste zijn gewoon veel drukker dan dat ze vroeger waren.

Ik ben een Nintendo fan maar ik speel vooral op PC. Smash, Sea Of Thieves, Yakuza, VRChat, TF2 en wat andere games. 

Het is gewoon vreemd hoe dit allemaal werkt in onze generatie. Veel mensen van mijn leeftijd besteden de meeste dagen alleen op hun kamer op de PC. Maar wat moet je anders doen? Al je vrienden wonen in een andere stad, je hebt misschien een online relatie met iemand, maar die persoon woont ergens in de andere kant van de wereld. Ik ben dus opzoek naar een community, mensen in het echt. Discord communities heb ik genoeg gehad, maar het is gewoon niet hetzelfde dan mensen in het echt zien. Hiervoor kreeg ik alleen maar vrienden door school, maar nu kan dat niet meer omdat ik ook geen opleiding meer wil doen. 

Ik ben hierdoor een redelijk serieus persoon geworden. Ik ben benieuwd of mensen hier hetzelfde denken.

Dit is eerder een gesprek starter dan een voorstelling denk ik, maar ik vind dit prima. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+5

Hoi Yannick! Heel erg herkenbaar verhaal mbt. Je vrienden. Aangezien je aangeeft vooral een offline community wil hebben, is het misschien handig als ne vertelt waar je ongeveer woont? Hopelijk kan je dan wat mensen vinden die ook bij jou in de buurt wonen.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hoi Yannick. Leuk dat je grafisch ontwerper bent. Doe je nog iets anders aan hobbies naast de PC en gamen?

Qua je verhaal verder kan ik mij hierin vinden. Ikzelf ben dan nog niet heel lang geleden afgestudeerd maar zelfs toen ik nog naar largere school, middelbare en college ging bracht ik veel tijd door, alleen, achter de PC. 

Dat is sinds de collegetijd, waarin echt al mijn vriendschappen verwaterd zijn, niet veranderd. Op de lagere en middelbare school had ik wel vriendschappen maar ook niet veel. Veel vrienden woonden ver weg, moeilijk afspreken, etc.

Tegenwoordig zie ik dat veel van mijn oude vrienden en kennissen etc. nieuwe opleidingen hebben, werk, op zichzelf wonen enzovoort. Ook ik, vooral nu heb echt het gevoel van ''Wauw ik loop echt achter, alweer'' wat een enorm vervelend gevoel is en nu nog sterker is dan ooit.

Dus ik snap heel goed dat je het verlangen hebt hopelijke nieuwe, echte contacten op te doen via deze community.

Yannickl01
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 28 oktober 2022

Ik reageer even wat later, maar bedankt voor de reacties

Yannickl01
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 28 oktober 2022

Ik doe normaal gesproken ook CrossFit, maar daar kan ik niet meer heen door mijn vermoeidheidsklachten die ik heb opgelopen dat afgelopen half jaar. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft met dat ik me nu al een tijdje redelijk eenzaam voel. Ik weet nog niet helemaal wat ik zoek hier, maar ik woon in Culemborg. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen