Hallo, ik ben Yannick. 21 jaar oud en ik ben op zoek naar mogelijke manier om nieuwe vrienden of mensen te ontmoeten. Ik ben een grafisch vormgever, maar besteed eigenlijk al mijn tijd van de dag op de PC en games. Een half jaar geleden was ik afgestudeerd, sinds toen is alles veranderd… Vrienden doen iets anders, opleidingen werk etc. Waardoor je achter blijft hangen. Je vrienden ontmoeten nieuwe mensen, doen nieuwe dingen, terwijl ik zelf ben blijven hangen. Iets waar ik zelf niks tegen kon doen. Ik spreek mijn vrienden nog wel, maar de meeste zijn gewoon veel drukker dan dat ze vroeger waren.
Ik ben een Nintendo fan maar ik speel vooral op PC. Smash, Sea Of Thieves, Yakuza, VRChat, TF2 en wat andere games.
Het is gewoon vreemd hoe dit allemaal werkt in onze generatie. Veel mensen van mijn leeftijd besteden de meeste dagen alleen op hun kamer op de PC. Maar wat moet je anders doen? Al je vrienden wonen in een andere stad, je hebt misschien een online relatie met iemand, maar die persoon woont ergens in de andere kant van de wereld. Ik ben dus opzoek naar een community, mensen in het echt. Discord communities heb ik genoeg gehad, maar het is gewoon niet hetzelfde dan mensen in het echt zien. Hiervoor kreeg ik alleen maar vrienden door school, maar nu kan dat niet meer omdat ik ook geen opleiding meer wil doen.
Ik ben hierdoor een redelijk serieus persoon geworden. Ik ben benieuwd of mensen hier hetzelfde denken.
Dit is eerder een gesprek starter dan een voorstelling denk ik, maar ik vind dit prima.
Yannick 21
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.