Skip to main content

Lydia 21

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4

Hey Hey, ik ben Lydia en ben 21 jaar. Ik ben dit jaar met mijn studie begonnen maar heb helaas helemaal geen aansluiting kunnen vinden. Ook zijn mijn vroegere vrienden allemaal verwaterd waardoor de eenzaamheid er toch behoorlijk in aan het creepen is. 

Ik houd van wandelen, sporten, nieuwe ervaringen opdoen, lezen, breien, planten, en ben spirtitueel bezig. Ik houd van een goed gesprek of discussie maar lol hebben vind ik ook belangrijk

Ik ben op zoek naar een wederkerige vriendschap met mensen die het leuk vinden om iets te ondernemen :)

Neem vooral contact op als je een keertje iets wilt doen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 24 oktober 2022

Hey Lydia,

Leuk dat je hebt aangemeld op dit forum! Wat jammer om te horen dat je geen aansluiting bij je studie hebt kunnen vinden, ik kan me voorstellen dat je daardoor wat eenzamer voelt. Wat studeer je precies? Ikzelf zit in het eerste jaar van HBO geschiedenis, en het bevalt me tot nu toe best goed! Geschiedenis is namelijk helemaal mijn ding :). Ben je hier opzoek naar echt diepgaande vriendschappen met mensen? En wat zou je dan leuk vinden om gezamenlijk te doen met een vriendengroep? 

Gr Jesse 

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 40 reacties
  • 25 oktober 2022

Hey jesse, 

Wat super toevallig, ik studeer geschiedenis aan de uni ook mijn eerste jaar.

Ik ben inderdaad opzoek naar diepgaande vriendschap waarbij er wederzijdse moeite is. Mijn ervaring tot nu toe is jammer genoeg dat ik eigenlijk altijd al het initiatief moet nemen en dat als k geen gesprekken begin ik eogenlijk jooit meer van mensen iets hoor. Ik vind het ook belangrijk dat er lekker eerlijk en open word gesteld (Ben nogal een gevoelig mens haha)

Het lijkt mij heel leuk om met een gezamenlijke vriendengroep naar museum of restaurants te gaan of zelf wandelingen te maken. Noem het eigenlijk maar op sta voor alles open. Behalve uitgaan daar ben ik niet zo fan van.

Ben jij ook opzoek naar zoiets ? 

Groetjes 

Lydia

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 25 oktober 2022
Lyddea schreef:

Hey Hey, ik ben Lydia en ben 21 jaar. Ik ben dit jaar met mijn studie begonnen maar heb helaas helemaal geen aansluiting kunnen vinden. Ook zijn mijn vroegere vrienden allemaal verwaterd waardoor de eenzaamheid er toch behoorlijk in aan het creepen is. 

Ik houd van wandelen, sporten, nieuwe ervaringen opdoen, lezen, breien, planten, en ben spirtitueel bezig. Ik houd van een goed gesprek of discussie maar lol hebben vind ik ook belangrijk

Ik ben op zoek naar een wederkerige vriendschap met mensen die het leuk vinden om iets te ondernemen :)

Hey Lydia,

Wat vervelend dat je nog geen aansluiting hebt kunnen vinden op je opleiding. Wat voor opleiding doe je? Ik snap dat jij je zo voelt, maar er gaan sowieso andere tijden komen😉. 

Ik hou ook van wandelen, nieuwe ervaringen op doen/nieuwe dingen leren, planten en natuurlijk goede gesprekken en discussies. 

Als het je leuk lijkt om te praten en eventueel wat te ondernemen mag je altijd een berichtje sturen! 😄

-Denise

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 25 oktober 2022

Hey Lydia,

Dat is super toevallig inderdaad, ik neem aan dat jij ook de lerarenopleiding voor leraar geschiedenis dan doet?  Ik kan me voorstellen dat het inderdaad erg jammer is als jij altijd de gene bent die het initiatief moet nemen om gesprekken te beginnen en niks van anderen terug krijg. Dat heb ik zelf ook af en toe ervaren. 

Ik ben inderdaad ook opzoek naar diepgaande vriendschappen, het lijkt mij ook daarom leuk om een keer met mensen naar een museum te gaan of iets sportief te doen, zoals klimmen bijvoorbeeld. Naar een restaurant gaan lijkt me ook prima, maar dat is wel vaak duur 😅 Vrijdag ga ik met mijn klas naar het Allardpierson Museum trouwens, dat is een museum waar veel beelden over de oudheid te zien zijn en daar heb ik wel zin in :D

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 40 reacties
  • 26 oktober 2022

Heyy, 

Nee ik doe de "normale" geschiedenis opleiding, en ik ga stuk ik ben vorige week met m'n school naar het allard pierson museum geweest wat een toeval allemaal. Veel plezier! Ik vond het zelf wel interessant. Wij moesten presentaties houden over onderwerpen die er te vinden waren. De Egyptezaal vond ik zelf wel cool

Lijkt mij super leuk om te gaan klimmen met mensen count me in! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 1 november 2022

Hey Lydia,

Wat bedoel je met de normale geschiedenis opleiding? En dat is inderdaad ook heel toevallig dat jij naar het allard pierson ben geweest 😅 Ik was er dus vrijdag, ik vond het zelf ook wel een erg interessant museum maar wel voor mijn gevoel erg klein helaas :(.  Ik kan trouwens wel vragen aan de mensen waarmee ik ga klimmen binnenkort of je meekan, misschien kunnen we elkaar dan eerst ergens fysiek ontmoeten als je dat leuk lijkt. Woon je ook dicht in de buurt van Amsterdam?

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 40 reacties
  • 1 november 2022

Ja met normale bedoel ik dat ik alleen geschiedenis studeer voor de rest heb ik niet zoals op de geschiedenisleraar opleiding ook pedagogiek ofzo.

Ja lijkt me leuk, als die andere mensen daar ook op zitten te wachten na tuurlijk! Ik studeer in Amsterdam dus ben door de weeks in Amsterdam en anders kom ik er in het weekend ook wel relatief snel. 

Aan wanneer zat je te denken? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 2 november 2022

Ah oke, ik zal even vragen of ze dat goed vinden :). Volgende week maandag heb ik mijn laatste tentamen van mijn tentamen week en dus weer eindelijk vrije tijd 😅 Zou volgende week woensdag goed uitkomen voor jou? 

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 40 reacties
  • 3 november 2022

Volgende week woensdag weet ik nog niet zeker. Ik laat het je weten!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 7 november 2022

Hey Lydia,

Woensdag blijkt toch niet zo handig uit te komen voor mij. Is er een dag deze week waarop jij kan? Anders kunnen we ook een andere keer afspreken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 35 reacties
  • 20 november 2022

Lydia? Heb je nog interesse?

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 40 reacties
  • 25 november 2022

@Jesse2001 hey sorry ik ging ff soor een lastige periode maar ik heb zeker nog intresse

Kyra22
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 25 november 2022
Lyddea schreef:

Je situatie is zo herkenbaar!

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 26 november 2022

Hoi @Lyddea 

Voor mijn gevoel gaat jou topic richting voorstellen en vrienden zoeken daarom heb ik hem verplaatst naar small talk

• 0 reacties
  • 31 december 2022

Hey!

Super stoer van je dat je dit allemaal deelt.

Ik herken me in jouw verhaal! Ik heb ook heel vaak gehad dat ik altijd het initiatief moet nemen en dat is zo vermoeiend!! Ik vind het leuk om te lezen dat je spiritueel bent. Spiritualiteit spreekt mij ook aan. Ik hoop ooit mensen te treffen die mooi bij mij aan sluiten en ook spiritueel zijn.

Lieve groet,

Lisa

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 6 januari 2023
Lyddea schreef:

Heee Lydia! 

Jammer dat je vroegere vriendschappen zo zijn verwaterd. Dat heb ik persoonlijk ook met redelijk wat mensen. Gelukkig hebben we dan zo'n site als JoinUs om nieuwe aansluiting te vinden :)

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag? Ik studeer zelf ook in Leiden. Ik ben nu met mijn scriptie bezig om mijn bachelor diploma linguistics binnen te halen (fingers crossed 🤞🏻). 

Ik zie dat je van lezen houdt! Hier hou ik zelf ook veel van. Wat voor soort boeken lees je graag? Heb je favoriete boeken/schrijvers/genres? :))

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen