Skip to main content

Bart 24 omgeving Zeist

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Ik ben Bart, 24 jaar oud en woon nu ruim een half jaar in mijn eigen huisje in Zeist. Ik zou graag wat nieuwe mensen leren kennen in de omgeving Zeist/Utrecht (mijn vriendengroepen waar ik vandaan kom ruim 2 uur reizen zijn 🙃). Doordeweeks werk ik bij een adviesbureau in de watersector en in het weekend ga ik er graag op uit.

Mijn hobby's zijn zeer divers: ik wandel graag in de natuur, vind het leuk om te koken en bakken (vegetarisch of vegan), luister graag muziek en ga ook graag op stap of naar een festival, heb veeeel kamerplanten om te verzorgen en houd mij ook graag bezig met duurzaamheid... Te veel om op te noemen eigenlijk.

Mocht iemand het leuk vinden om een keer iets te gaan doen of zin hebben om gewoon even een praatje te maken, stuur gerust een berichtje :). 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hey Bart, leuk je te ontmoeten op de community! 😊

Toevallig woon ik ook in de omgeving van Utrecht. Welke muziek luister je graag naar?

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 22 oktober 2022

@The Ineffable Bookworm Hey! Waar woon jij als ik het vragen mag?

Ik luister echt van alles haha, maar vooral elektronisch en het liefst niet commercieel 😝. Ik luister nu vooral bassline, UK garage, tech house, techno, maar urban, moombahton en dancehall vind ik ook leuk. Wat voor muziek luister jij?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 22 oktober 2022

HEEE @Bart1997 

Welkom op de join us community!

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 22 oktober 2022

Hi Bart,

Leuk dat je je voorstelt! For some reason lijk je een beetje op mij. Veel vrienden en familie van mij wonen op meer dan 1 uur reizen. Verder werk ik als consultant bodem, ben ook vega en kook graag (9jaar in horecakeuken gewerkt) maar ik woon in Arnhem. :) en 97 is gewoon een mooi jaar om geboren te zijn :p

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 23 oktober 2022

@Paulus haha, wat toevallig zeg. Ja, lastig is dat hè, als ze niet zo om de hoek wonen. Hoe pak jij dat aan? Wie weet dat we elkaar dan ooit nog een keer tegengaan komen, als jij iets met bodem doet ;). Oeh, dan heb je vast een hele hoop lekkere recepten die je kan maken. Wat is je favoriete vega recept? Waarom is 97 een mooi jaar? hahaha

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 23 oktober 2022

Ik probeer in elk geval 1x in de twee weken af te spreken. Het nadeel is dat ik dan vaak moet slapen enzo. 

Zou wel grappig zijn als we elkaar op werkvlak eens ontmoeten. Favo vega recept is zeker wel vega babi ketjap :)

O wat 97 betreft ik zag het achter je naam staan en ben er zelf ook in geboren (9-7-97 zelfs) 

Esmee
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 23 oktober 2022

hi Bart, 

Wat leuk dat je heb aangmeld op de communicty. Zelf woon ik in noordholland. Ik ben trouwens nog opzoek naar vegatarische gerechten heb jij misschien leuke recepten. 

Lijkt mij leuk om recepten met elkaar af te wisselen.

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 23 oktober 2022

@Paulus leuk! Bedoel je een slaapplek regelen?

Haha, ja he, al is de kans dan denk ik groot dat we elkaar niet herkennen. Oehhh, dat klinkt wel lekker! Heb je toevallig het recept?

Aaah, kijk. Dat is wel een grappige datum als je het zo bekijkt. 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 23 oktober 2022

@Esmee hoiii,

Aaah, ik ben regelmatig in Noord-Holland te vinden voor werk haha. 

Ik heb zelf (nog) niet super veel vegetarische recepten, meestal houd ik het heeeel simpel, maar heb er wel een paar die favoriet zijn. Ik zal even een privé berichtje sturen om te kijken hoe we makkelijk wat kunnen uitwisselen.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 23 oktober 2022

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 23 oktober 2022

@Paulus aaah, ja dat is echt niet ideaal. Ik heb de luxe dat ik nog gewoon bij mijn ouders kan overnachten 🙈.

Thanks! Ik ga het eens proberen

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11
Bart1997 schreef:

@The Ineffable Bookworm Hey! Waar woon jij als ik het vragen mag?

Ik luister echt van alles haha, maar vooral elektronisch en het liefst niet commercieel 😝. Ik luister nu vooral bassline, UK garage, tech house, techno, maar urban, moombahton en dancehall vind ik ook leuk. Wat voor muziek luister jij?

Is het goed als ik je betreft mijn woonplaats in Utrecht een pb'tje stuur?

Leuk, erg gevarieerd! Ik luister graag naar Pop (Engelse liever dan Nederlands), Techno, Electroswing, Remix, Dubstep, Imagine Dragons (Amerikaanse poprockband die aan Indierock, alternatieve rock en pop doet), Panic! At The Disco (Amerikaanse rockband die aan alternatieve rock
poppunk, dance en electropop doet) en zingende tesla-spoel muziek (in het Engels is dit Tesla coil muziek) wat gemaakt wordt met elektriciteit of '’muzikale bliksem'’.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 24 oktober 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je de moeite hebt genomen om jezelf voor te stellen. En leuk dat je zoveel plantjes hebt. Ik vind het altijd zo leuk staan, maar krijg het zelf nog voor elkaar om een kunstplantje dood te laten gaan. 
Heb je nog een festival op de planning staan of een locatie waar je graag heen zou willen? En heb je een favoriet natuurgebieden om te wandelen?

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 24 oktober 2022

@The Ineffable Bookworm jouw muzieksmaak is ook erg breed en gevarieerd hahah! Welke techno artiest is jouw favoriet dan? 

Zingende tesla spoel klinkt echt heel erg bijzonder zeg. Hoe nemen ze dat dan op?

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 24 oktober 2022

@Naoomi hoi, dankjewel :).

Bij mij gaat er af en toe ook wel een plantje dood hoor, maar over het algemeen gaan ze heeeel goed. Ze maken mij ook echt heel blij en kan er echt elk uur naar kijken hahah. Gewoon nog een keer een kans geven en op een dag weet je ze wel in leven te houden ;).

Ik ben afgelopen week naar ADE geweest, dat was erg gaaf. Festivals zijn nu helaas wel een beetje afgelopen (en ook wel erg duur...), dus voor dit jaar niets meer. Alleen nog een paar binnenfeestjes waar ik naartoe zou willen of ga. Ik zou graag wat meer kroegen/discotheken in Utrecht leren kennen, maar weet nog niet specifiek welke. Ga jij graag naar festivals?

Ik heb niet direct een favoriet natuurgebied, maar ik kom oorspronkelijk uit een dorpje uit de Peel, dus daar kun je zeker mooi wandelen. In Zeist heb je ook heel veel bos, dus daar kan ik mijn ei ook wel kwijt :). Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 24 oktober 2022

@Bart1997 Heb je een leuke foto die je zou willen delen? Ik heb er wel een beeld bij, maar vind het altijd wel tof om te zien hoe iemand dat een plekje geeft. Leuk om te horen dat zoiets simpels iemand zo blij kan maken :) Haha, dat zou je zeggen, maar heb het tegendeel al bewezen. 

Ik heb daar foto’s van voorbij zien komen van o.a. een paar collega’s. Het zag er goed uit. Ga je daar dan ook alleen naartoe? Mijn interesse ligt op zich wel bij festivals, maar neem die stap minder snel omdat ik dat alleen minder leuk vind. Concerten ga ik dan wel met regelmaat naartoe en dat vind ik op een of andere manier minder erg. 

Dat klinkt niet verkeerd! Ik zit aan deze kant ook best bij goede locaties, maar vind het leuk om nieuwe locaties te ontdekken. Wat betreft mijn invulling van vrije tijd; Ik ga dus geregeld naar concerten en was altijd best wel druk met fotografie. Dat laatste de afgelopen tijd wel wat minder. Mijn vrije tijd is momenteel best ver te zoeken. 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 25 oktober 2022

@Naoomi nieuwe poging, want de vorige keer ging het niet goed: 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 25 oktober 2022

@Naoomi maar bovenstaande foto is het grootste deel van mijn collectie 😊. Vaak is het zo dat je van de meest simpele dingen in het leven blij kan worden, in ieder geval voor mij dan :). 

Jaaa, het was ook echt super gaaf. Kijk nu alweer uit naar volgend jaar! Ik ga meestal met een vriend naar dat soort feestjes en festivals. Ik ben ook niet iemand die alleen op stap gaat. Al wil ik daar wel ook een poging gaan wagen om uit mijn comfort zone te komen, maar is lastig hahah. Wat voor festivals vind je leuk of zou je nog naartoe willen gaan? Jammer dat je er niet naartoe gaat, omdat je anders alleen bent, who knows dat we samen een keer ergens naartoe kunnen gaan. Wat is het verschil met concerten dan, dat je daar wel alleen naartoe gaat? 😝

Is het ook zeker niet. Waar zit jij dan ongeveer? Ahhh, fotografie klinkt leuk. Wat voor foto's maak(te) je? Oei, dat klinkt niet zo heel goed, als je vrije tijd ver te zoeken is. Hoe komt dat als ik het vragen mag?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 26 oktober 2022

@Bart1997 Aaah, wat een leuk gezicht! Het maakt je wel vrolijk. Ik denk ook dat het belangrijk is om van de meest simpele dingen blij te worden. Dat maakt het leven een stuk leuker. Waar kan je dat nog meer van worden? 

Ik vind het altijd leuk dat het ieder jaar terugkomt, dus je wat hebt om naar uit te kijken. Het is elke keer anders, maar wel met dezelfde sfeer. Ik ben dus ook iemand die liever niet alleen op stap gaat. Al is het soms wel de moeite waard om die stap te maken, want het lijkt mij beter dan dingen missen. Al haak ik sneller af bij de meeste activiteiten. 
Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft, vind de meeste dingen wel leuk om te zien. Misschien zou dat zeker eens kunnen! Het verschil? Meestal is een concert toch maar een paar uurtjes en ga dan naar de artiesten die ik echt niet wil missen. Moet mezelf dan ook wel die stap geven om ergens te beginnen. Meestal zijn dat ook van die artiesten dat je ergens wel mensen herkend van de vorige. 

Ik zit tussen Rotterdam en Oostvoorne in. Mijn werk is dus echt heel dicht bij het strand en meerdere natuurgebieden en midden in het bos. Wat betreft de foto´s eigenlijk alles. Ik heb nog steeds wel altijd mijn camera bij mij als ik op pad ga. Het liefst zou ik dan de concertwereld in willen voor het werk. 
Hmm, ziekte en vakantie op werk, dus we moeten even het rooster rond zien te krijgen. 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 26 oktober 2022

@Naoomi ja he, elke keer als ik thuis kom, is het weer een feestje hahah. Dat is zeker waar! Van muziek sowieso, maar ook van de natuur. Zeker nu in de herfst met die vallende blaadjes en al die kleurtjes. Van welke kleine dingen kan jij vrolijk worden?

Ja, het is ook wel echt denk ik het leukste evenement waar ik elk jaar naartoe ga, al zijn er nog wel meer kanshebbers haha. De sfeer is inderdaad zoooo goed. Iedereen is super relaxed en gaat helemaal los. Dat is als je ‘gewoon’ op stap gaat soms wel anders. Ik denk dat je er echt veel van leert als je zelf op stap gaat, uiteindelijk krijg je er meer zelfvertrouwen door. Ik heb altijd respect voor de mensen die het aandurven hahah. Ja, lijkt mij wel gezellig om een keertje te doen, ik sta ook vaak open om nieuwe dingen te ontdekken :). Aaah okee, wel fijn dat je jezelf wel gewoon naar concerten weet te krijgen, wie weet dat het uiteindelijk ook lukt om naar festivals te gaan! Ook leuk om mensen die je eerder al eens gezien hebt nog een keer te zien. Maak je dan wel eens een praatje met ze of gaat dat dan toch weer net een stapje te ver? 🙈

Aaah, ik heb een tijdje in Rotterdam gewoond, maar ik kwam die kant waar jij dan woont eigenlijk nooit op. Oeeeeh, dat klinkt echt als een super locatie! Wat voor werk doe je? Heb je ook een favoriete foto die je zou willen delen? Dat klinkt wel als een pittige periode nu dan. Ook belangrijk om aan jezelf te denken he ;). 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen