Skip to main content

Michel 21 jaar omgeving Aalsmeer.

• October 16, 2022
  • 24 reacties
  • 282 × bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hoi allemaal, ik ben Michel 21 jaar. Ik woon in Aalsmeer. Mijn hobby's zijn gamen, muziek luisteren en met vrienden afspreken, alleen de juiste vrienden moeten nog komen. Naast mijn werk game ik veel (soms een beetje teveel misschien). Ik speel onder andere de games League of Legends, rocket league, pubg en nog een paar games. maar de laatste tijd voel ik me soms nogal alleen en zou sociaal contact zeker welkom zijn. 

Wil jij solliciteren op de vacature '’Vriend'’ laat dan hieronder jouw open sollicitatie achter 😅

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • October 16, 2022

Hey Michel,

Leuk dat je je voorstelt. Ik wil wel in aanmerking komen voor de sollicitatie😉 Ik game ook, vooral Minecraft en FIFA. Ook luister ik elke dag wel muziek. 
Lijkt mij leuk om in contact te komen.

Nik

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 16, 2022

Hoi Nik, 

Leuk dat je zo vlot reageert! Ik wil ook zeker wel contact met je alleen ik speel helaas geen Fifa en minecraft. Fifa 22 heb ik wel een tijdje gespeeld, maar ben er voorlopig wel weer even klaar mee dus heb ook niet echt de behoefte om 23 te gaan kopen. 

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • October 16, 2022

Nou weet niet wat voor hobby’s je nog meer hebt… Het hoeft natuurlijk ook niet te gaan over gamen. Wat voor muziek luister je?

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • October 16, 2022

Denk trouwens ook niet dat ik FIFA 23 ga kopen😅

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 17, 2022

Hi welkom! 
Mag ik vragen wat voor werk je doet? En naar wat voor muziek luister je zoal?

Rochella
  • October 17, 2022

Welkom Michel!

Leuk dat je je voorstelt 😊 en wat een leuke opening of slogan of hoe je het wilt noemen haha!

Waar game je op? Heb je de Discord al gezien van de community, er zijn veel gamers onder de leden ook dus dat is misschien wel wat voor je. Op de Discord worden ook chatavonden gehouden (waarin je met elkaar kan praten) en ook worden er wel eens games gespeeld met de community bijv. Among Us Join Us Discord

Misschien had je het ook al gezien maar op de community zijn ook groepen; deze zijn ingedeeld per regio en per interesse. Wellicht kun je daar ook nog een kijkje nemen! 

Veel plezier op de community!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 20, 2022

@Naoomi Ik werk bij AMmatch in amstelveen op de inpakafdeling. Het is nog niet wat ik wil, want ik heb een opleiding secretarieel medewerker gevolgd. Maar het is nogal een hele zoektocht helaas en het duurt al een tijdje inmiddels😓. En qua muziek wissel ik nogal soms tussen genres, maar de laatste tijd luister ik wat minder achter mijn computer, omdat ik geluid nodig heb in mijn spel. Beneden staat de radio meestal wel aan op Q-music dus op zich is dat wel gewoon leuke muziek. Sorry voor de vertraagde reactie, het zit nog niet echt in mijn systeem om hier dagelijks in te loggen. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 20, 2022

Hoi @Rochella,

Ik game op de pc en bedankt voor de tips :)!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 20, 2022

hoi Michel, 

Leuk dat je van gamen houdt! Ik gamede zelf vroeger ook best veel, de laatste jaren is dat wel wat minder geworden. Heb je nog meer hobby's naast gamen? Hou je van sport? Ik heb zelf gevoetbald en gehockeyd en sinds een jaar zit ik op karate. Hoor graag van je.

Gr Jesse

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 20, 2022

Hoi @Jesse2001

In mijn vrije tijd game ik vooral. Maar afspreken met vrienden is ook leuk en ik fitness nog soms maar dat is geen hobby van mij, want ik heb meestal geen zin en daarnaast doe ik niks anders eigenlijk.

Forum|alt.badge.img+6
  • Master
  • October 20, 2022

Hoi Mitchel!

Als je het leuk vindt om een keertje League of Legends te spelen of Rocket league dan mag je me wel een bericht sturen. Je moet wel een beetje tegen je verlies kunnen, want ik ben wel echt slecht in beide games, maar heb ze vroeger best veel gespeeld haha.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • October 20, 2022

Hi mitchel

Wil ook wel een keertje potje League of legends spelen :)

Laat maar even wann je kan :D

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 21, 2022

Hoi @Justino0000 en @Paulus

Hebben jullie misschien discord, dat zou handig zijn om te weten wanneer jullie online zijn. Mijn discord is Michelinho#9676. Ik probeer hier iedere dag te kijken, maar soms schiet het er nog bij in. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 21, 2022

Mij lijkt het ook erg leuk om een keer wat via discord te doen, ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd @Isarii 

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • October 22, 2022

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • October 23, 2022

Ik ga je als ik thuis ben ook even toevoegen :) 

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • October 24, 2022

Hi Michel, wat grappig. Ik heet zelf ook Michel en ben ook 21. Het lijkt mij wel leuk om eens een keer een potje pubg of Rocket League te doen. Ik heb je een bericht gestuurd op Discord.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 24, 2022

@fanairwee Hoi naamgenoot 😂 Hoe heet jij in discord? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • October 24, 2022

Ik heet RobbinTheAttackHelicopter#1840 op discord

Forum|alt.badge.img+6
  • Master
  • October 24, 2022

Hoi @Justino0000 en @Paulus

Hebben jullie misschien discord, dat zou handig zijn om te weten wanneer jullie online zijn. Mijn discord is Michelinho#9676. Ik probeer hier iedere dag te kijken, maar soms schiet het er nog bij in. 

Ik heb je ondertussen toegevoegd op discord, mijn discordnaam is ook Justino0000.

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • October 24, 2022

Ik heet RobbinTheAttackHelicopter#1840 op discord

Voor de andere mensen in deze thread geld trouwens ook, stuur mij vooral een berichtje!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 25, 2022

Ik heb jullie toegevoegd @Jesse2001, @fanairwee en @Justino0000.

stuur maar een berichtje als jullie willen!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • October 25, 2022

@Dominik Hey, heb jij ook discord? 

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • October 25, 2022

Ja mijn naam is BuboAscalaphus#0525