Hi, ik ben Roman 22 jaar en ik woon in de buurt van Alkmaar. Mijn hobbys zijn wandelen, autorijden en reizen binnen Europa.
Met wandelen loop ik vaak zo'n 15 tot 20 kilometer en ik vind het zowel leuk om in de natuur als in een oude historische stad te wandelen. Daarnaast kan ik deze hobby perfect combineren met mijn andere verslaving autorijden. Ik vind het heerlijk om op de weg te zitten en rijd heel Nederland door om nieuwe plekken te ontdekken om te gaan wandelen.
Daarnaast vind ik het ook heel leuk om te reizen binnen Europa. Dit doe ik met mijn eigen auto of ik ga met het vliegtuig en neem een huurauto want op 1 plek stil zitten tijdens een vakantie is niks voor mij. Vooral in de bergen rijden vind ik geweldig omdat je onderweg vaak een heel mooi uitzicht hebt. In Juni had ik met mijn eigen auto een road trip gemaakt door Scandinavië van 3 weken wat echt een geweldige ervaring was. Deze maand ben ik naar Kroatië geweest en ben ik van de kust naar Zagreb gereden in 4 dagen. Ik reis meestal alleen of met familie maar ik zou het ook leuk vinden om is met een vriend(in) te reizen.