Hoi!
Mijn naam is Tabea. Ik ben (nog) 25 jaar oud en kom uit Duitsland, maar heb enkele jaren geleden een tijdje in Nederland gewoond. Ik hou nog steeds van het land en de taal en wil graag weer meer Nederlands gaan spreken in mijn dagelijkse leven.
Ik hou van sporten en heb vele jaren gevoetbald, maar vind ook andere takken van sport heel leuk, hoewel ik ze meestal helemaal niet elegant zelf kan uitoefenen. (Met me te dansen is wel echt een straf, denk ik...)
Als ik niet bezig ben en lekker in mijn hangmat kan liggen, hou ik bovendien van een kopje thee en lezen en noem mezelf een absoluut Potterhead (proud Gryffindor)!
Momenteel heb ik het doel om in de zomer de Vierdaagse in Nijmegen me te lopen (waarvoor ik vermoedelijk iets meer moet gaan trainen als ik het nu doe...). Om dan niet alleen sportief te overtuigen, maar ook met mijn taalkennissen, heb ik jouw hulp nodig en zou het heel fijn vinden om hier mensen te ontmoeten met wie ik mijn taalvaardigheden kan oefenen en mijn interesses kan delen :)
Tabea 25 uit Duitsland
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.