Skip to main content

Nikki 23 omgeving Utrecht

• 30 september 2022
  • 4 reacties
  • 176 × bekeken

Nikki
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 8 reacties

Hi, ik ben Nikki! Ik ben hier een paar maanden geleden een paar dagen actief geweest, maar door heftige tijden en drukte was ik ineens POOF weg. 

Anyways, een paar dingen over mezelf: ik ben 23, woon in de omgeving van Utrecht en studeer aan de Hogeschool Utrecht. Ik hou van gamen (PS4 & Switch), en speel sinds kort ook multiplayer games. Verder hou ik ervan om in het Engels te schrijven, series te kijken, te fotograferen (natuur) en creatief bezig te zijn. Oh, en ik vind het leuk om naar de Efteling te gaan, en om een festival zoals Castlefest te bezoeken. :)

Sociale contacten leggen en aanhouden is niet mijn sterkste punt. Ik ben enkele jaren sociaal geïsoleerd geweest, en heb daardoor een flinke sociale angststoornis ontwikkeld. Verder heb ik regelmatig heftig depressieve klachten die ervoor zorgen dat ik contacten vaak laat verwateren. 

Groetjes! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 30 september 2022

Hey Nikki,

Welkom terug!😉

Welke games speel je dan zoal? Ik hoop voor je dat je een modus hebt gevonden om met je angsten en depressies om te gaan, het is namelijk erg vervelend kan ik mij zo voorstellen.

Mocht je er over willen praten of sws over wat je leuk vindt om te doen kan je altijd een berichtje sturen.

Groetjes,

Nik

Nikki
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 30 september 2022

Hey Nik,

Dankjewel! 

Ik heb interesse in meerdere genres. The Witcher 3 is mijn absolute favoriet, maar ik hou ook van games zoals Minecraft, Dead by Daylight, Skyrim, Fall Guys, Resident Evil (al moet ik altijd bijkomen na jumpscares etc.).. Ik ben alleen totaal niet van de shooters, want mijn aim is gewoon ontzettend slecht haha. 

Het is soms wat moeilijk, maar het wordt met elk stapje wat makkelijker! 

Ik stuur straks sowieso een bericht, thank you! :)

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 30 september 2022

Ik ben nogal hooked aan Minecraft.

Oefening baart kunst zeg ik altijd maar.

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 59 reacties
  • 1 oktober 2022

Hey Nikki, Welkom terug!

Wat voor series vindt je vooral leuk om te kijken?

Zelf heb ik ook moeite met het leggen van sociale contacten en weet ik hoe dat invloed kan hebben op je stemming.

Ik kom ook uit de omgeving Utrecht (Amersfoort) dus als je het leuk vindt om een keer iets in de buurt te doen stuur dan gerust een berichtje.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen