Skip to main content

Pedro_p omgeving Eindhoven

• 25 september 2022
  • 7 reacties
  • 161 × bekeken

Pedro_p
Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen,

ik wilde me even voorstellen, ik ben Pedro

Ik woon in Eindhoven, ik ben afgestudeerd aan de ALO ik zit nu in een tussen jaar omdat ik nog niet goed weet wat ik wil.

ik heb zelf niet zoveel vrienden omdat ik het moeilijk vind om contacten te onderhouden waardoor veel verwaterd is.

daardoor ben ik hier terecht gekomen

Woont er iemand in de buurt die zin heeft om iets te doen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 25 september 2022

hey Pedro

welkom op de community

ik zie dat je bent afgestudeerd bent aan de ALO wat voor studie deed je?

wat voor hobby's doe je in je vrijetijd?

Pedro_p
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 25 september 2022
Mark schreef:

hey Pedro

welkom op de community

Hey mark, 

ALO staat voor academie voor lichamelijke opvoeding deze studie heb ik op Fontys gedaan

In mijn vrije tijd doe ik graag sporten, voetballen en tijd doorbrengen met familie en vrienden

ook hou ik erg van reizen en ben ik veel van huis

wat doe jij graag?

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 25 september 2022
Pedro_p schreef:
Mark schreef:

hey Pedro

welkom op de community

Hey mark, 

ALO staat voor academie voor lichamelijke opvoeding deze studie heb ik op Fontys gedaan

In mijn vrije tijd doe ik graag sporten, voetballen en tijd doorbrengen met familie en vrienden

ook hou ik erg van reizen en ben ik veel van huis

wat doe jij graag?

hoe lang voetbal je en op welke positie sta je?

naar welke plekken ben je allemaal geweest?

ik ben vooral bezig met gamen (met name open wereld spellen zoals fallout en the witcher) en lezen

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 25 september 2022

Hi welkom! 

Wat leuk dat je jezelf voorstelt! Wat voor plekken staan en nog op de bucketlist als het gaat om reizen en aan welke reis heb je de mooiste herinnering? Ben je ook van plan om een bucketlist item uit te voeren nu je een tussenjaar heb? 

Zou je wel iets willen met jouw studie of zou je iets compleet anders willen? 

Pedro_p
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 25 september 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Wat leuk dat je jezelf voorstelt! Wat voor plekken staan en nog op de bucketlist als het gaat om reizen en aan welke reis heb je de mooiste herinnering? Ben je ook van plan om een bucketlist item uit te voeren nu je een tussenjaar heb? 

Zou je wel iets willen met jouw studie of zou je iets compleet anders willen? 

Hey,

Ik heb veel al gezien van asia tot Noord Amerika tot Afrika zelf wil ik nog een keer terug naar Zanzibar.

ik wil zeker sport docent worden maar, ik heb een tussen jaar genomen om zeker te weten dat het dit is wat ik wel voordat ik ga solliciteren.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 25 september 2022

@Pedro_p Dat klinkt niet verkeerd! Ik ben zelf nog niet echt die kant op geweest, dus vind het altijd tof om verhalen te horen over hoe of wat. Wat trekt Zanzibar? De hele omgeving of wil je nog iets specifieks zien?

Aha, ik ben benieuwd wat je in de tussentijd allemaal tegenkomt wat op het pad komt. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi Pedro! Ik kom uit Limburg, niet ver van Eindhoven. Wat zou je graag willen doen? Misschien zijn er dingen die we allebei leuk vinden? Bijvoorbeeld een concert- of museumbezoek?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen