Skip to main content

Noek 17 omgeving omgeving de Achterhoek

• 24 september 2022
  • 3 reacties
  • 145 × bekeken

Hey,

Ik ben nieuw bij deze community. Mijn naam is Anouk en ik ben 17 jaar. Ik woon in Gelderland, in de Achterhoek. Ik doe nu de opleiding sportkunde aan de HAN in Nijmegen. Daarnaast vind ik het leuk om te sporten. Zelf zit ik op voetbal. Ook word ik blij van dingen doen op onze boerderij. Mijn vriendschappen zijn een beetje verwaterd. Ik mis het om leuke dingen te doen met vriendinnen, dus lijkt het me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Lijkt het jou ook leuk om mij beter te leren kennen? Stuur me gerust een berichtje. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 24 september 2022

Hey van harte welkom :) 

Zijn er nog meer sporten die je graag doet ?

• 0 reacties
  • 24 september 2022

Zekers, ik heb jaren op tennis gezeten en volleybal vind ik ook leuk. Doe jij ook aan sporten?

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 26 september 2022
Noek schreef:

Zekers, ik heb jaren op tennis gezeten en volleybal vind ik ook leuk. Doe jij ook aan sporten?

Afgelopen tijd druk gehad met 3 verschillende banen dus gemiddeld zoon kleine 70-90 uur werken in de week 

Tennis ook een leuke sport. Deed ik op de camping wel eens maar sloeg vaker mis dan raak🤐

Ik wil binnenkort sport weer oppakken. Wil graag fitness en krav maga gaan doen  nu ik wat meer tijd heb

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen