Skip to main content

eenzaam en alleen voelen Nie meer buiten durven

• 8 september 2022
  • 3 reacties
  • 120 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hallo ik heb geen idee wat te type dus ik doe maar wat 🤷‍♀️ Hallo ik stel me even voor ik ben een m ik ben nog 24 mijn hobby's zijn fitness voetbal wielrennen mountenbike muziek en tekst schrijven.

Ik hoop leeftijdsgenoten te ontmoeten leren kennen étc negatief over me myself and i 

Veel meegemaakt wie wil chatten later meeten ofz mag dat graag zelfs wil uit t alleen zijn hoor graag van jullie gr ( kom uit t zuide des lands maar chats video cals met mensen door heel Nederland no problem 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 53 reacties
  • 8 september 2022

Hey Rapha,

Welkom op de community. We hebben een discord server waar regelmatig praatcafes gehouden worden. Misschien is het gezellig om hier een keer aan te sluiten?

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Daarnaast worden regelmatig evenementen georganiseerd waar je aan mee kunt doen.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 9 september 2022

Heeyy welkom, mag ik vragen waar in het zuiden je woont? 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 10 september 2022

Hey van harte welkom.

Ik denk dat discord misschien voor jou een laag drempelige  manier kan zijn om met andere community leden in contact te komen.

Ik sta ook altijd wel open voor een gezellige chat 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen