Skip to main content

Dawolfer 25 omgeving Barendrecht/Rotterdam

• 27 augustus 2022
  • 8 reacties
  • 243 × bekeken

DaWolfer
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal,

Ik ben Stefan, 25 jaar en ik kom uit Barendrecht (Zuid-Holland, onder Rotterdam). Sinds kort woon ik weer bij m'n ouders na een wat moeilijkere periode voor mij persoonlijk. Maar het is tijd om weer naar "boven" te kijken en wat van het leven te maken.

De afgelopen jaren is mijn vriendenkring helaas kleiner geworden. Ik zoek nieuwe vrienden om leuke activiteiten mee te doen, en om een band mee op te bouwen.

Ik ben een lekker spontaan en actief persoon, en vind vele dingen leuk. Denk hierbij aan reizen, uitstapjes, (sportieve) activiteiten, gamen, naar de bioscoop gaan, karten, wandelen in de natuur, lekker naar een terrasje gaan, stedentripjes en op z'n tijd ga ik een feestje zeker niet uit de weg. Oja, en ik hou ook van muziek maken en (bord)spellen. Genoeg interesses dus ;-)

Mocht je zin hebben om eens wat leuks te doen, of om elkaar te ontmoeten in 't echt of online (Discord), laat me dat dan weten. Dat zou ik erg leuk vinden!

Groetjes,

Stefan

Ps. ik ben nu ook lid van de Discord-community.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 27 augustus 2022

Hi welkom! Wat leuk dat je jezelf voorstelt! 

Wat voor reizen/stedentrips heb je zoal gemaakt? En wat heb je nog op de planning staan? 

Je noemt muziek maken, speel je een instrument? En wat voor (bord)spellen speel je zoal? 

DaWolfer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 augustus 2022

Hi @Naoomi,

Dankje!

Afgelopen februari/maart ben ik bv. in Thailand geweest. Ik heb daar een rondreis gemaakt van zuid naar noord.
M'n echte zomervakantie heb ik dit jaar "nog niet gehad". Ik ben me nog aan het oriënteren naar welke bestemming ik wil gaan. Nog tips?

Klopt. Ik speel tenorsaxofoon en binnenkort wellicht ook (weer) trompet. Komende tijd ga ik kijken naar nieuwe hobbies maar ook wellicht hobbies uit het verleden weer een kans geven.

Qua spellen is het echt enorm breed. Ik sta overal open voor. Een potje RISK, Catan, Monopoly, kaartspellen en dobbelspellen vind ik echt gezellig.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 27 augustus 2022

@Dawolfer dat lijkt mij echt een mooie locatie! Wat is de beste herinnering die je over hebt gehouden van die reis? Ik heb zelf niet echt tips. Ik ben mij op dit moment ook aan het oriënteren en wat meer aan het focussen op vakanties, want heb dat eerder niet gedaan. 

Dat hoor je niet vaak. Wat leuk! Hoe ben je daar zo bijgekomen? En wat voor hobbies?

Ik vind Monopoly ook geweldig! Wij hadden/hebben ook het spel Hotel, dat was ook een favoriet. Maar helaas hebben we niet echt iemand die van spelletjes houd hier verder in huis  

DaWolfer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 augustus 2022

Thailand is echt een prachtig en veelzijdig land. Prachtige stranden, jungle, steden en eilanden. In de periode dat ik ging waren er vrijwel geen toeristen door Corona, dat maakte het extra speciaal.
En het eten… waanzinnig goed.

Ik wil het liefst nu weer 3 weken op vakantie gaan. Dat is een mooie reisduur om te relaxen maar ook om wat te zien.

Ik heb in mijn jeugd ook trompet gespeeld in orkesten. En nu wil ik liever de (big) band kant op gaan (jazz, funk). En ook het DJ'en wil ik weer oppakken.

Ik ken het spel Hotel. Leuk spel is het.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 27 augustus 2022

Heuu Stefan,

Allereerst welkom op de community. Leuk dat je ook van reizen houd en wat een mooie bestemming Thailand. Hoe reis jij in groepsverband of met je ouders? 

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?  

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Stefan! 😊

Leuk dat je je voorstelt! 

Minder fijn dat je een moeilijkere periode achter de rug hebt maar fijn dat je bij je ouders terecht kan en de rest komt echt wel weer. 😉 De stijgende lijn zit er in, schouders eronder en gaan! 👍

Zag dat je nog open stond voor reistips dus bij deze; ben je wel eens in Zweden/Noorwegen/Ijsland geweest? Dat zijn mooie landen om naar toe te gaan ook (wel heeeeeeeel wat anders dan Thailand haha). 

Als je eens behoefte hebt om te praten dan mag je mij altijd een berichtje sturen. 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 8 september 2022

Heee Welkom Stefan! =-)

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 15 oktober 2022

Hoi! Het klinkt alsof je al veel mooie reizen hebt gemaakt! Vind je het leuk om je te verdiepen in een andere cultuur/taal? 

Ik hoor graag van je.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen