Hey allemaal,
Ik ben Stefan, 25 jaar en ik kom uit Barendrecht (Zuid-Holland, onder Rotterdam). Sinds kort woon ik weer bij m'n ouders na een wat moeilijkere periode voor mij persoonlijk. Maar het is tijd om weer naar "boven" te kijken en wat van het leven te maken.
De afgelopen jaren is mijn vriendenkring helaas kleiner geworden. Ik zoek nieuwe vrienden om leuke activiteiten mee te doen, en om een band mee op te bouwen.
Ik ben een lekker spontaan en actief persoon, en vind vele dingen leuk. Denk hierbij aan reizen, uitstapjes, (sportieve) activiteiten, gamen, naar de bioscoop gaan, karten, wandelen in de natuur, lekker naar een terrasje gaan, stedentripjes en op z'n tijd ga ik een feestje zeker niet uit de weg. Oja, en ik hou ook van muziek maken en (bord)spellen. Genoeg interesses dus ;-)
Mocht je zin hebben om eens wat leuks te doen, of om elkaar te ontmoeten in 't echt of online (Discord), laat me dat dan weten. Dat zou ik erg leuk vinden!
Groetjes,
Stefan
Ps. ik ben nu ook lid van de Discord-community.
Dawolfer 25 omgeving Barendrecht/Rotterdam
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.