Skip to main content

Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 863 reacties

Heyy hoii, daar ben ik weer. 

De meeste kennen mijn topics vast wel, zo hebben we tellen van 1 tot 1000 & hoe oud is de persoon onder je. Vandaag komen we met een nieuwe variant, we gaan een dagje weg maar wat moeten we eigenlijk meenemen? 

Het is de bedoeling dat je eerdere antwoorden opsomt in je reactie, je kunt ze eenvoudig knippen en plakken. Probeer telkens een ding toe te voegen aan de lijst. 

Ik zal beginnen, we gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak 

25 reacties

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 1 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water

Edward1999
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 37 reacties
  • 1 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 132 reacties
  • 1 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader

DiveTurtle
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 1 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek

hetisSANNE
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 4 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 5 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook 

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 61 reacties
  • 7 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 9 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 16 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, Slippers

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 343 reacties
  • 23 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 24 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 24 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂

Floris
Forum|alt.badge.img+14
  • Genius
  • 228 reacties
  • 1 september 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 4 september 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 8 september 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon

• 0 reacties
  • 2 oktober 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 22 november 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen, Een zachte deken

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 30 januari 2024

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, 

• 85 reacties
  • 31 januari 2024

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan,

• 0 reacties
  • 31 januari 2024

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, 

• 19 reacties
  • 31 januari 2024

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 31 januari 2024

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpaneen spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen