Skip to main content

Wat laat jou tot rust komen?

• 19 februari 2025
  • 1 reactie
  • 41 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal, Ik ben gister met mijn vriendin naar de Efteling geweest. De afgelopen tijd was het een hele drukke en stressvolle periode voor mijn vriendin en z'n dagje Efteling waar ze even helemaal los kan gaan laat haar tot rust komen. Ik kom tot rust door te sporten zo kan ik alle stress en frustratie van me af laten glijden. Wat voor activiteiten of hobby's laten jullie tot rust komen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 19 februari 2025

Ikzelf vind heel veel rust met pianospelen, ik kan hier alle emoties in kwijt zonder te praten (vind ik soms lastig) maar met geluid, hard of zacht, vrolijk of serieus

Royke
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 21 februari 2025
Corné schreef:

Ikzelf vind heel veel rust met pianospelen, ik kan hier alle emoties in kwijt zonder te praten (vind ik soms lastig) maar met geluid, hard of zacht, vrolijk of serieus

Hey Corné, 

Wat mooi dat muziek (piano spelen) voor jou een middel is om tot rust te komen. Ik herken mezelf hierin, muziek is ook voor mij een manier om mijn emoties te uiten zonder te praten. Vind het zelf soms moeilijk om mijn gevoel op te schrijven, maar door piano te spelen kan ik het toch een plek geven. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen