Skip to main content

Simone 27 omgeving Noord-Brabant

• October 29, 2022
  • 9 reacties
  • 299 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! Ik ben Simone, 27 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik en mijn beste vriendinnen zijn de afgelopen tijd allemaal verhuisd naar andere plaatsen in Nederland. Daardoor zien we elkaar helaas een stuk minder dan voorheen (door ieders eigen agenda). Ik hoop dan ook om hier nieuwe vriendschappen te vinden!

Mijn hobby's zijn vooral: lezen (vaak Engelse boeken), creatief bezig zijn, muziek luisteren/naar concerten gaan, films en series kijken, wandelen en met onze kat spelen/knuffelen (en momenteel ook proberen trucjes aan te leren haha)!

Stuur me gerust een berichtje om wat te kletsen 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

• October 29, 2022

Hey welkom Ik ben michael ik kom uit Gouda mocht je willen chatten ik ben ook 27 ! 

Forum|alt.badge.img+6
  • Master
  • October 29, 2022

Hey Simone, welkom!

Leuk dat je je voorstelt! Welke series ben je op dit moment aan het kijken? En ben je fan van een specifiek genre muziek of luister je van alles wat? 

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 30, 2022

Hi welkom! 
Hoe heet de kat en heb je misschien een leuke foto die je zou willen delen? En wat voor concerten heb je op de planning staan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • October 31, 2022

@Justino0000 Ik kijk op dit moment eigenlijk alleen naar Superstore. Maar vond bijv. ook Stranger Things, Virgin River en Elite tof! En vind programma's zoals Wie is de mol & de Verraders ook leuk om te kijken 😊

Qua muziek luister ik echt naar vanalles, maar heb een paar favorieten die ik steeds weer terug op zet haha! Bijv. Dotan, Rhodes, Glass Animals, Oh Wonder, Bazart en Sam Smith. Kort gezegd eigenlijk muziek waar ik vrolijk van word of die me juist rustig maakt 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • October 31, 2022

@Naoomi dankjewel 😊 Onze kat heet Freya, ze is net een jaartje oud en nog heerlijk speels/nieuwsgierig! (inmiddels ook al met een dikkere wintervacht dan op onderstaande foto)

Qua concerten ben ik een paar weken terug naar Dotan geweest. En voor komend jaar staat er nog een van Rhodes op de planning. De afgelopen jaren zijn er helaas veel steeds verplaatst of geannuleerd, dus ben blij dat het nu allemaal weer lijkt te kunnen 😊

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 31, 2022

@xSimone wat een leukerd! Nawh heel cute! 😍

Ik kan mij helemaal vinden in wat je zegt! Mede door het verplaatsen heb je er ineens heel veel achter elkaar en moet je keuzes maken. Heb je nog iets waar je heen zou willen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 2, 2022

@Naoomi Ze is ook echt superlief tegen iedereen die bij ons op bezoek komt. En rent altijd naar het raam zodra de deurbel gaat haha!

Ja klopt, dat is wel echt sonde. Maar een avond live muziek doet me altijd goed 😊 Ik vind het jammer dat James Bay helemaal uitverkocht is. En verder heb ik er eerlijk gezegd momenteel niet zoveel zicht op welke concerten er volgend jaar allemaal weer zijn. Ik ben niet zo'n fan van héle grote zalen/stadia, dus daar zul je me sowieso niet zo snel zien 🙈.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • November 14, 2022

Hallo! Ik ben Simone, 27 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik en mijn beste vriendinnen zijn de afgelopen tijd allemaal verhuisd naar andere plaatsen in Nederland. Daardoor zien we elkaar helaas een stuk minder dan voorheen (door ieders eigen agenda). Ik hoop dan ook om hier nieuwe vriendschappen te vinden!

Mijn hobby's zijn vooral: lezen (vaak Engelse boeken), creatief bezig zijn, muziek luisteren/naar concerten gaan, films en series kijken, wandelen en met onze kat spelen/knuffelen (en momenteel ook proberen trucjes aan te leren haha)!

Stuur me gerust een berichtje om wat te kletsen 😊

Hee! Ik las je berichtje, en je lijkt me wel een aardig persoon!

mijn hobby is ook wandelen en ben woonachtig in Brabant. Misschien kunnen we kennis maken en wellicht een keer samen wandelen in de toekomst?

liefs Valerie

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 17, 2022

Heee @xSimone 

Wat een schattige foto 😍 

Ik hou ook heel erg van wie is de mol?