Skip to main content

Concert maatjes

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6

Het doel van dit topic is om mensen te vinden die naar dezelfde concerten gaan en het leuk vinden om hier met andere af te spreken.

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. Dit was helaas wel in mijn eentje omdat ik niemand kende die hier ook naar toe wilt. Hoewel je in je eentje ook prima van live muziek kan genieten, is het ook leuk om dit samen met andere te kunnen doen. Ik weet dat er meer mensen zijn die dit doen dus wellicht ook op dit forum.

Zelf heb ik de volgende concerten op de agenda staan

• 27-05 (Morgen), Froukje, TivoliVredenburg Utrecht
  • 05-07, Oh Wonder, TivoliVredenburg Utrecht
  • 07-07, Oh Wonder, Paradiso Amsterdam
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 26 mei 2022
Rick_97 schreef:

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. 

Naar welke concerten ben je al geweest?🎵🤗

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 26 mei 2022
Koolvis schreef:
Rick_97 schreef:

Zelf ben ik nu naar een aantal concerten geweest omdat ik deze artiesten graag live wil zien. 

Naar welke concerten ben je al geweest?🎵🤗

Een aantal keer naar Froukje, lang geleden een keer naar Sigrid en meest recentelijk naar Orla Gartland

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 26 mei 2022

Wat voor muziek luister je? Froukje ken ik wel. 

Rochella
  • 504 reacties
  • 27 mei 2022

Hey Rick! Welkom, leuk idee! Ik heb hem doorgezet naar de community manager 👍.

Heb helaas een andere muziek smaak dan jou, dus ik kan je niet vergezellen naar concerten, maar wie weet kom je hier wel een maatje tegen 😊

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 22 reacties
  • 29 april 2023

@Rochella geen idee of ik niet goed heb gekeken of dat er nog niet zoiets is. Maar is er hier ergens op dit forum een concert groep? Ik heb zelf weer een topic gestart, maar geen idee of er al een groep is? Lijkt me wel een leuk idee, omdat ik hier vaker topics voorbij heb zien komen over concerten :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen