Skip to main content

Naar de bios gaan - Fantastic Beasts

Rochella

Hey allemaal,

Ik zag dat de nieuwe Fantastic Beasts movie net uit is in de bioscoop! Zouden er hier mensen het leuk vinden om samen (met een groepje van hier) naar de bios te gaan om naar deze film te gaan? 😊

Ik zag dat er een evenement is aangemaakt voor een bioscoop bezoekje in Arnhem, een beetje ver weg voor deze regio dus vandaar misschien dat er wel animo voor is in deze regio. 

Zoja dan is er altijd natuurlijk de vraag;
Waar en Wanneer?

Mijn idee is om bij een van onderstaande bioscopen te gaan kijken:
Pathé Rotterdam (de Kuip/Schouwburgplein)
Kinepolis Dordrecht

En dan een voorstelling rond een uur of 18/19  (of misschien zelfs wel eerder) te pakken i.v.m. de lengte van de film.

Doordeweeks/weekend maakt voor mij niet veel uit maar ik kan me voorstellen dat andere mensen wel een voorkeur hebben hiervoor. 

Wil je mee/lijkt het je een leuk idee? Geef dan even aan wat voor jou het makkelijkste is.
Welke Bioscoop (mag ook een andere zijn dan bovenstaande)
Welke dag (in het weekend of doordeweeks)
Welk tijdstip (middag/avond)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 16 reacties
  • 18 april 2022

Sweet leuk idee! De bios in Rotterdam is voor mij het handigst en het liefst na 17:00 in verband met werk maar de dag maakt mij niks uit!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 1 mei 2022

Mocht dit plan doorgaan, wil je mij een berichtje sturen? Ik heb zeker interesse! 

Rochella
  • Auteur
  • 504 reacties
  • 2 mei 2022

@Nugget en @Naoomi als jullie nog geinteresseerd zijn kunnen we voor volgende week (9-15 mei) misschien even kijken om een keer de film te pakken? Of misschien aankomend weekend? (7 of 8 mei)  :) Wat komt jullie uit? 

De film draait nog de hele week zo te zien. Als er meer leden mee willen dan hoor ik het ook graag! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 3 mei 2022

@Rochella volgende week is een beetje kortdag voor mij. Heb ma-wo een stedentrip, dan twee dagen werken en dan nog een weekend volgepland.  Die week daarna heb ik eventueel wel iets meer ruimte om te schuiven? 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 3 mei 2022

Mij zou het ook leuk lijken om hier bij te zijn. Ik sluit me aan bij Naoomi dat volgende week kortdag is, maar misschien vrijdag 20 mei? 

Mitta
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 3 mei 2022

Leuk idee! Heb zelf de franchise niet echt gevolgd, dus weet niet of dit wat voor me is maar voor de mensen zou ik het wel leuk vinden 😉 dus als ik op de geplande datum kan, zou ik aansluiten

Rochella
  • Auteur
  • 504 reacties
  • 4 mei 2022

@Naomi  @Merel21 Begrepen, dan wordt het de week erna inderdaad. Helaas kan ik op vrijdag 20 mei niet, maar bijv. wel op do 19 mei 's avonds? De rest vd week zit ik helaas aan de avonddiensten dus dan kan het niet door de weeks. Of 21/22/23 mei (maar weet niet of de film dan nog draait??) 

@Mitta leuk dat je er ook bij wilt zijn! Volgens mij staan de eerste twee delen van de films op HBO, dus als je de mogelijkheid hebt om daar op te kijken (en ook de tijd, want de films duren wel wat langer haha) dan zou ik je dat zeker aanraden! En anders is het ook super als je gewoon zo blanco instapt! 😊

@Naoomi leuk trouwens een stedentrip! Waar gaat de reis naartoe? Veel plezier!! :D 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 5 mei 2022

@Rochella we zitten met precies hetzelfde probleem, ik heb namelijk do 19 mei avonddienst;) wat doe jij voor werk? Het weekend van 21/22 mei zou ik dan weer wel kunnen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 6 mei 2022

@Rochella Parijs! Heel impulsief met een vriendin een trip geboekt om naar de laatste Europese datum (van deze tour) van onze favoriete band te gaan. 

Ik ga dus heel vervelend zijn, want ik heb dus 21 mei weer een avonddienst. 22 mei een vroege, maar ben dan op z’n vroegst ook pas 4/5 uur thuis. 

Rochella
  • Auteur
  • 504 reacties
  • 12 mei 2022

Helaas dan houdt het voor mij op wat betreft Fantastic beasts.. Andere film misschien dan maar een keer! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen