Hallo, mijn naam is Bart.
sindskort zijn al mijn vriendschappen in de omgeving stilgevallen en dit is voornamelijk mijn schuld.
het komt doordat ik de laatste tijd echt geen motivatie heb om af te spreken en daardoor is het contact compleet afgestorven.
ik vond het zelf niet zo erg dat ik niemand had want ik vermaakte me zelf wel, maar mijn moeder vond het niet zo gezond en niet zo fijn dat ik op zo'n jonge leeftijd al geen vrienden meer heb. niet lang daarna kwam ze met het idee dat ik hier een keer een kijkje zou nemen. eerst keek ik daar een beetje tegenop want ik vermaakte me gewoon en vond het prima zo, ik had geen behoefte aan verandering.
maar toen ik eenmaal een kijkje nam vond ik het echt heel erg leuk hier, ik kijk nu echt elke dag hier en ik ben heb altijd discord openstaan met de Join-us server ervoor. al ben ik er pas 3 dagen ik heb het hier echt naar mijn zin!
Verder houd ik echt super veel van gamen en anime. dit zijn ook de 2 dingen die ik van 's ochtends tot 's avonds doe op vrije dagen. Ik speel heel veel survival en open wereld spellen en sta open voor van alles en nog wat qua andere games. mocht je een keertje willen gamen kun je altijd een privé bericht sturen of je kunt me toevoegen op discord, je vind mij in de Join-Us discord server onder dezelfde username en als je mij gevonden hebt kun je me zelfs toevoegen op Steam en/of Epic Games.
verder zou ik graag iemands game buddy willen zijn aangezien ik veel vrije tijd heb. en ik hoop een paar (of meer dan een paar) vriendschappen kunnen aangaan met mensen.