Skip to main content

Vriendschap LGBTQIA+

• 16 november 2024
  • 7 reacties
  • 294 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi! Ik ben Fabian, 22 jaar en ik woon in Den Haag :)

De reden dat ik een post plaats in deze categorie is omdat ik zelf tot de LGBTQIA+ community behoor. Ik merk eigenlijk dat ik graag vriendschappen wil opbouwen met mensen die ook tot deze community behoren, omdat ik op het moment (bijna) geen queer personen in mijn omgeving heb. Ik vind het soms lastig om volledig mezelf te kunnen zijn.

Zijn hier toevallig mensen die ook tot de LGBTQIA+ behoren en open staan voor een vriendschap?

Mocht je nog vragen hebben, mag je ze stellen! Mijn privéberichten staan ook altijd open :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 19 november 2024

Hoi ​@ArianatorF, wat een interessante topic. Ik ben een grote supporter van de LGBTQIA+ community 🤗. Welk deel hiervan behoor je als ik vragen mag?

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 24 reacties
  • 19 november 2024

Zekers een mooi topic ik support het zelf ook 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 20 november 2024
KitCat schreef:

Hoi ​@ArianatorF, wat een interessante topic. Ik ben een grote supporter van de LGBTQIA+ community 🤗. Welk deel hiervan behoor je als ik vragen mag?

Hoi KitCat! 

Fijn om te horen dat je ook een grote supporter bent :D! Om eerlijk te zijn durf ik mezelf (nog) geen labels te geven. Ik dacht heel lang tot de G te behoren, maar de laatste tijd ben ik over heel dingen aan het twijfelen. Als het gaat om seksualiteit, maar ook om gender. Ik merk dat ik met dat laatste het liefst meer zou willen experimenteren, maar dat ik er nog niet klaar voor ben.

Als ik de vraag terug mag stellen en je je vrij voelt om hem te beantwoorden, behoor jij tot een bepaald deel in de LGBTQIA+ community? :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 20 november 2024
originalsanne schreef:

Zekers een mooi topic ik support het zelf ook 

Dankjewel en fijn om te horen dat je het ook support!! 🙌🏻

AlmeersKonijn
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 13 januari 2025

Hallo Fabian!

Ik sta er zeker voor open. Ik ben al bezig om de community beter te leren kennen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 13 januari 2025
AlmeersKonijn schreef:

Hallo Fabian!

Ik sta er zeker voor open. Ik ben al bezig om de community beter te leren kennen.

Hey! Wat leuk! :D Zou ik je een privébericht mogen sturen? :)

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 3 februari 2025

Heb je al is contact gezocht met het COC Haaglanden? Hebben ook veel activiteiten en inloopavonden waar je gezellig met mensen kan borrelen en drinken. Zeker voor jongeren ook wel. Bijvoorbeeld AutiRoze, is 1x per maand op een zaterdag

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen