Skip to main content

Dion 25 jaar Leiden

• 6 september 2023
  • 5 reacties
  • 105 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Heya! 

Mijn naam is Dion, ik ben 25 jaar en kom uit de omgeving Leiden. Mijn hobby’s zijn o.a. Gamen (genshin oa) tekenen, cosplayen, manga lezen, anime kijken etc. Noem het maar op! Stuur gerust een berichtje als je wilt babbelen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 reacties
  • 6 september 2023

Hey!! Wat teken je vooral, en welke manga lees je? :) Ik ben zelf ook gek op tekenen, en altijd op zoek naar nieuwe manga aanbevelingen! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 6 september 2023
JoeySoup schreef:

Hey!! Wat teken je vooral, en welke manga lees je? :) Ik ben zelf ook gek op tekenen, en altijd op zoek naar nieuwe manga aanbevelingen! 

Hi!! 
Leuk dat je ook gek bent van tekenen! Ik teken eigenlijk van alles. Denk aan Disney, anime en anthro. Ik lees  momenteel Beastars en de (on)officieele Genshin Impact manga :) Wat teken jij vooral en welke manga’s vind jij leuk?

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 reacties
  • 6 september 2023
Dioncos schreef:
JoeySoup schreef:

Hi!! 
Leuk dat je ook gek bent van tekenen! Ik teken eigenlijk van alles. Denk aan Disney, anime en anthro. Ik lees  momenteel Beastars en de (on)officieele Genshin Impact manga :) Wat teken jij vooral en welke manga’s vind jij leuk?

Ohh leuk!! Echt respect dat je anthro kan tekenen, ik vind dat zo moeilijk!! Ik teken een beetje in een soort cartoon-anime stijl, vooral personages die ik leuk vind en mijn eigen personages :) Beastars lijkt me een hele gave manga, ik vind de tekenstijl en character designs prachtig! Ik lees zelf vooral horror zoals Junji Ito maar ben ook een fan van schattigere series zoals Chi’s Sweet Home :) Ook kijk ik veel Studio Ghibli films! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 6 september 2023

Haha thanks! Je maakt ook je eigen personages?? Same here! (Mocht je geïnteresseerd zijn naar mn tekeningen, check mn insta, stuur gerust een berichtje @dionvdl.art) Cool dat je anime/cartoon style tekeningen maakt! Beastars is echt een aanrader, zowel de anime en manga. Schattige series hou ik ook van! Bijv. How to keep a mummy (heel leuk). Je houdt zo te lezen ook van horror!! Weer wat gemeen :) studio ghibli films zijn top! 

JoeySoup
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 reacties
  • 7 september 2023
Dioncos schreef:

Haha thanks! Je maakt ook je eigen personages?? Same here! (Mocht je geïnteresseerd zijn naar mn tekeningen, check mn insta, stuur gerust een berichtje @dionvdl.art) Cool dat je anime/cartoon style tekeningen maakt! Beastars is echt een aanrader, zowel de anime en manga. Schattige series hou ik ook van! Bijv. How to keep a mummy (heel leuk). Je houdt zo te lezen ook van horror!! Weer wat gemeen :) studio ghibli films zijn top! 

Ik heb je net een bericht gestuurd! :) Leuk dat je ook van horror houdt!! Kiki’s Delivery Service is echt m’n favoriete Ghibli film, zo mooi gemaakt!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen