Skip to main content

Nieuwe vrienden maken (22 jaar, omgeving Zwolle)

• 31 juli 2023
  • 6 reacties
  • 152 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, mijn naam is Jan Willem en ik ben 22 jaar. Sinds vorig jaar (anderhalf jaar geleden) kreeg ik de diagnose ASS, daardoor vind ik het lastig om nieuwe vrienden te maken. Zelf heb ik wel veel vrienden maar daar spreek ik nooit mee af, omdat ik ze ze ontgroeid ben en andere bezigheden heb.

En ik ben op zoek naar gelijkgestemden om samen leuke activiteiten mee te doen (zonder alcohol of drugs). Misschien in omgeving Zwolle? Ik woon in Elburg en mijn hobby’s zijn: koffie drinken, fotograferen, terassen, sporten, gamen en steden bezoeken. Maar ik sta ook open voor andere suggesties.

Groetjes Jan Willem

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Melany
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 31 juli 2023

Hi Jan Willem!

Leuk dat je jezelf voorstelt. Je hebt de ASS diagnose relatief laat gekregen, of niet? Ik snap dat het lastig is om nieuwe vrienden te maken. Soms gebeurt het dat je uit elkaar groeit naarmate je ouder wordt, doordat interesses etc. verschuiven. 

Ik ben 22 en woon vlakbij Zwolle. Een paar van je hobby's kan ik me ook in vinden. Wat doe je in het dagelijks leven? 

Mocht je willen kletsen, mag je me altijd een privéberichtje sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 31 juli 2023

Hoi Melany,

Je ziet er stoer uit met die parachute, doe je dat vaak?

Momenteel werk ik bij mijn bijbaantje doordeweeks en ik ben bezig met solliciteren als vormgever. Ik heb net mijn opleiding afgerond. Bedankt voor je leuke reactie!

Melany
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 31 juli 2023

Was het maar zo'n feest dat ik het vaak kon doen haha! Helaas gaat dat niet zo makkelijk. Ik hoop wel deze zomer met een cursus te starten om te leren om het zelf te mogen en kunnen doen.

Tof dat je net je opleiding hebt afgerond. Lukt het solliciteren een beetje? Dat komt vast wel goed met de huidige arbeidsmarkt, hoop ik.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 31 juli 2023

Tof, dan kom ik een keer langs! Wat doe je verder in je dagelijks leven? Ik ga over een paar weken ermee beginnen. Er is veel werk in dus komt zeker goed!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 31 juli 2023

Hey Jan Willem :) Van harte welkom :) 

Wat fotografeer je graag ? en welke games speel je ? 

Ik heb je topic even naar de juiste categorie verplaatst 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 31 juli 2023

Hey Nick, bedankt! :)

Ik hou het meest van portretfotografie. Momenteel speel ik League of Legends en af en toe Minecraft modpacks.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen