Skip to main content

Weekly Mission: Probeer iets nieuws

Weekly Mission: Probeer iets nieuws
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Wat kan je doen als je je wat extra tijd hebt en je niet weet wat je moet doen? In deze Weekly Mission dagen we je uit om iets nieuws te proberen.

Het proberen van iets nieuws kan je helpen om jezelf beter te leren kennen, je horizon te verbreden en nieuwe interesses te ontdekken. Dit kan echt van alles zijn: een cursus in iets waar je nog weinig vanaf weet, een nieuw gerecht, een boek lezen van een voor jou onbekende schrijver, of een nieuwe hobby ontdekken.

Deel in dit topic wat jij deze week geprobeerd hebt. Misschien ontmoet je wel mensen met dezelfde (nieuwe) gedeelde interesse! 😍

Vond je dit bericht interessant?

4 reacties

Little.fio
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 3 reacties
  • 1 mei 2023

Dit platform is het nieuwe wat ik heb geprobeerd hahaha

damis2004
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 14 reacties
  • 3 mei 2023

na bijna een weekje is dit wel me grootste hobby haha

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 6 mei 2023

TXT al hun albums luisteren & ik ga aankomende ochtend een gevulde punt paprika maken met kaas en ui. 😂 Misschien ook met kruiden moet nog even kijken wat ik heb staan. 

Forum|alt.badge.img+5

Ik ben nu op singlesweekend voor het eerst, dus met een grote groep onbekenden een weekendje weg 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen