Skip to main content

Merher 20

• 7 oktober 2022
  • 9 reacties
  • 206 × bekeken

Merher
Forum|alt.badge.img

Hee allemaal! 

Ik ben Merlijn en ben 20 jaar. Sinds kort lid en kijk ernaar uit om nieuwe contacten te creëren! Stuur gerust een berichtje. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 7 oktober 2022

Heee 

Welkom op de join us community! Kan je wat meer over jezelf vertellen? Wat zijn je hobby? Wat doe je overdag? In welke omgeving kom je?

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 8 oktober 2022

Hi welkom! 
Het zou inderdaad leuk zijn als er iets is wat je over jezelf kan vertellen :) 

Merher
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 oktober 2022

Dankjewel! Tuurlijk kan dat @Naoomi en @Quinty . Ik woon momenteel vlakbij Haarlem. Daarnaast studeer en werk ik momenteel. Ik werk op een Sport en Bewegen opleiding en volg momenteel de ALO. Mijn hobby’s zijn sporten (wielrennen en fitness), politiek en heb er nog wel een paar😅 

Pim's
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 9 oktober 2022

Hi Merher,

Wat staat er nog op je bucketlist?

Groetjes,

Pim

Merher
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 9 oktober 2022

@Pim's,

Ik zou heel graag willen reizen en meer van de wereld zien. Eigenlijk staat dat bovenaan op mijn bucketlist. Helaas merk dat ik momenteel alleen nog niet echt iemand heb om mee te reizen. Wat staat bij jou bovenaan op je bucketlist?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 9 oktober 2022

Hoi @Pim's 

Wat leuk! ik wil ook graag reizen. Allerliefst wil ik naar Australië. Maar door Europa of Amerika trekken lijkt me ook erg leuk. Japan en China lijken me ook leuk alleen taal technisch vindt ik dat heel spannend.

Merher
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 10 oktober 2022

@Quinty,

Wat gaaf! Staat er al iets op de planning? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 10 oktober 2022

@Merher Wat voor landen staan er bovenaan de lijst om heen te gaan? En heb toevallig wel al leuke vakantieverhalen? 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 19 oktober 2022

merher als je opzoek bent naar reizen maar je hebt niemand raad ik je simi reizen daar reis je met een groep single,s en je maakt er nieuwe vrienden

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen