Skip to main content

Voorstellen Beppp 19 omgeving Harderwijk

• 16 augustus 2022
  • 7 reacties
  • 176 × bekeken

Heyy iedereen! Mijn vrienden noemen me Bep en wil graag nieuwe mensen leren kennen en nieuwe vrienden maken! Ik woon in Harderwijk en ben 19 jaar oud. Woon je in de omgeving en zoek je ‘t zelfde als ik? Lemme know so we can chat! 

Weet verder niet wat ik hier moet schrijven, so hit me up als je me wilt leren kennen!🙏

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 17 augustus 2022

Hoi! 
Ik woon zelf in Amersfoort, wel een stukje verderop. Maar verder ben ik 18 en zoek ik ook nieuwe mensen :)

• 0 reacties
  • 17 augustus 2022
MaritRio schreef:

Hoi! 
Ik woon zelf in Amersfoort, wel een stukje verderop. Maar verder ben ik 18 en zoek ik ook nieuwe mensen :)

Ohh Amersfoort valt best mee! Maar kom anders via Private Message praten, lijkt me wel wat fijner

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 17 augustus 2022

Hey van harte welkom :) 

Ik werk vrij regelmatig  in Harderwijk. 

Wat zijn je hobby's? Wat doe je in het dagelijkse leven 

• 0 reacties
  • 17 augustus 2022
Nick schreef:

Cool! Wat voor werk doe je in Harderwijk? 

En mijn hobby's, ik hou van afspreken met vrienden, feesten, en aanstaande maandag begin ik met een cursus voor programmeren en ik kijk ernaar uit! Als ik dat onder de knie heb, dan lijkt me dat ook leuk als hobby. Wat zijn jouw hobby’s? 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 17 augustus 2022
Beppp schreef:
Nick schreef:

En mijn hobby's, ik hou van afspreken met vrienden, feesten, en aanstaande maandag begin ik met een cursus voor programmeren en ik kijk ernaar uit! Als ik dat onder de knie heb, dan lijkt me dat ook leuk als hobby. Wat zijn jouw hobby’s? 

ik werk in de beveiliging. Heb paar een maand bij de opvang   voor Oekraïners gezeten.  Heel af en toe  nog centrum of dolfinarium .

Mijn hobby's zijn 

Game 

Vissen 

Kamperen 

Airsoft  

En eerder bouwde ik game computers maar daar al een tijdje mee gestopt 

• 0 reacties
  • 17 augustus 2022
Nick schreef:
Beppp schreef:
Nick schreef:

ik werk in de beveiliging. Heb paar een maand bij de opvang   voor Oekraïners gezeten.  Heel af en toe  nog centrum of dolfinarium .

Mijn hobby's zijn 

Game 

Vissen 

Kamperen 

Airsoft  

En eerder bouwde ik game computers maar daar al een tijdje mee gestopt 

Werking in de beveiliging lijkt me echt zwaar! Vind je je werk leuk? En wat voor games vind je leuk om te spelen? 

Ik heb je net btw een prive bericht gestuurd, laten we via daar verder praten :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Bep! 😊

Wat heb jij allemaal deze zomer gedaan? Heb je gewerkt of ben je op vakantie geweest?

Veel plezier hier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen