Skip to main content

Stijn 22 omgeving Zaanstad

• 20 januari 2023
  • 7 reacties
  • 160 × bekeken

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hooi! Ik ben stijn en 22 jaar uit zaanstad ik ben opzoek naar leuke gezellige mensen om  bijvoorbeeld iets te gaan drinken of naar de bios te gaan of gewoon beter te leren kennen! Ik hou ook van diepere gesprekken! Ik ben een open boek niks is gek voor mij! Misschien spreek ik je straks. Wel groetjessss

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 20 januari 2023

Heee, wat leuk dat jij ook nieuwe mensen zoekt. Ik ook! En toevallig kom ik ook uit Zaanstad. Zin om binnekort iets te gaan doen? Laat maar weten 

groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 8 reacties
  • 20 januari 2023

Dit is mijn telefoonnummer 

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3
Emmax2711 schreef:

Heee, wat leuk dat jij ook nieuwe mensen zoekt. Ik ook! En toevallig kom ik ook uit Zaanstad. Zin om binnekort iets te gaan doen? Laat maar weten 

groetjesss

Hoi hooi! Dat lijkt mij erg leuk!!!

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3
Emmax2711 schreef:

groetjesss

Ik heb je even een prive berichtje gestuurd!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 20 januari 2023

@Tes28 Ik heb je mobiele nummer weggehaald omdat het voor iedereen zichtbaar is. Mocht je contact willen, is het verstandiger om dit via een privé-berichtje te doen. 

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 6 februari 2023

Hey Stijn, ik ben Laurens 18 jaar en ben wel naar het zelfde opzoek als jij. Ik woon nabij Amsterdam. Klinkt leuk! Voel je welkom om mij te chatten! 😀 misschien tot strakjes😉

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 9 februari 2023

Ik heb de titel van je topic aangepast naar: ‘Afspreken omgeving Zaanstad’.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen