Skip to main content

tegen polen

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties

hoi Ange hier,

Ik voel mij de laatste tijd (sinds al het corona gedoe en nieuwe studie) steeds wat vaker eenzaam. Alleen heb ik het gevoel dat ik mij niet eenzaam mag of kan voelen, omdat ik een vriend heb. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel erg blij in mijn relatie. Alleen merk ik dat mijn vriend en ik tegen polen zijn zo is hij extravert en ik introvert dit botst voor de rest niet, maar het zorgt er wel voor dat hij soms uit gaat met zijn vrienden terwijl ik alleen serie kijk. En dit kan mij een vervelend gevoel geven. Heeft iemand anders hier ook last van? Blij zijn maar toch alleen zijn?

xoxo Ange

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 75 reacties
  • 2 maart 2022

Hoi Ange,

Goed dat je hier een bericht over plaatst.

Is het niet mogelijk, aangezien jullie al een wat langere tijd samen zijn, meer over de gevoelens te praten?

Ondanks dat je intro- en hij extravert is, kan je het natuurlijk wel aankaarten.

Wellicht is het ook mogelijk om een damesgroep of een leuke Join us groep te treffen dichtbij je.

Hoe ziet de rest dit?

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Anwar

Ange
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 2 maart 2022

goeiemorgen Anwar,

Ik heb het hier al wel eens over gehad met hem en hij zegt dat hij me wel begrijpt maar niet weet wat hij moet zeggen. Vooral omdat hij het niet zelf ervaart dus dat is lastig!

gr Ange

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen