Skip to main content

Even voorstellen ^^ jimmy (28, Steenbergen, Noord-Brabant)

Jimmy
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties

Heey, 

Ik Ben Jimmy uit steenbergen. 

Mijn hobbies zijn gamen, sporten, miniature painting en Pokémon kaarten verzamelen. Ik luister veel soorten muziek maar mijn voorkeur gaat uit naar rock en metal. 

Vind het leuk om een stuk te wandelen, gezellig wat te gaan drinken, film kijken, bordspellen spelen.

Voor vragen en/of contact mag je me altijd een berichtje sturen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 juli 2023

Hey Jimmy :) 

Super tof dat je zulke uit een lopende hobby's en interesses hebt :) welke games speel je allemaal?

Jimmy
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 6 juli 2023
Nick schreef:

Hey Jimmy :) 

Super tof dat je zulke uit een lopende hobby's en interesses hebt :) welke games speel je allemaal?

Heey nick, 

Thanks ^^ moet vanalles een keer hebben uitgeprobeerd he :p. Ik speel laatste tijd weer veel league of legends. Voor de rest veel fantasy games maar ook shooters ook weer erg uit een lopend xD

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 14 augustus 2023

Yoo Jimmy!

Je moet maar eens tower of fantasy proberen dat is een net nieuwe game voor de ps ( bestaat al tijdje voor de mobile/pc)

Overigens verzamel je ook yugioh kaarten <.<?

Jimmy
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 14 augustus 2023
Zavyron schreef:

Yoo Jimmy!

Je moet maar eens tower of fantasy proberen dat is een net nieuwe game voor de ps ( bestaat al tijdje voor de mobile/pc)

Overigens verzamel je ook yugioh kaarten <.<?

Heey zavyron,

Thanks voor de tip ^^ zal de game is eens uit proberen.

Ik heb wel een beetje competitive deck liggen. En speel op de pc af en toe. Maar voor de rest doe ik er eigenlijk niet zo veel mee. 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 15 augustus 2023

All  good, 

Wat verstaan we onder een " beetje" competitief. Ik speel zelf helemaal niet competitief, ach nou ik zeg het verkeerd ik speel voornamelijk rogue decks en absoluut geen metas vind het puzzelen van decks wel grappig heb daarom ook stuk of 9 decks liggen waarvan 6 wel echt af en playable wel meer voor casual fun. 

Ben zelf ook super nieuw met het spel en van wat ik nu zie het is echt breed in dingen dat je kunt doen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen