Skip to main content

Jesse 21 omgeving Friesland

• October 18, 2022
  • 8 reacties
  • 199 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jesse, 21 jaar oud en ik woon in Friesland. begin dit jaar heb ik deelgenomen aan Join Us Online waar ik leuke mensen heb leren kennen. Helaas was het lastig om contact met hen te onderhouden. onder andere daardoor is het gevoel van eenzaamheid de afgelopen maanden weer toegenomen. het lijkt me leuk om via de Join Us Community meer mensen te leren kennen met gedeelde interesses.

ik werk als radio-dj bij een lokale omroep en als schrijver voor 3VOOR12/Friesland. ook in mijn vrije tijd luister ik graag naar muziek uit mijn uitgebreide vinyl collectie. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 18, 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je de moeite genomen hebt om jezelf voor te stellen! Mag ik vragen wat maakt dat het moeilijk was om de contacten te onderhouden? Ligt dat dan bijvoorbeeld aan de afstand? Hopelijk vind je hier wat leuke mensen. 

Naar wat voor muziek luister je zoal? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • October 18, 2022

Hee welkom Jesse, zelf kom ik ook uit Friesland! Stuur mij gerust een berichtje! :) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • October 18, 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je de moeite genomen hebt om jezelf voor te stellen! Mag ik vragen wat maakt dat het moeilijk was om de contacten te onderhouden? Ligt dat dan bijvoorbeeld aan de afstand? Hopelijk vind je hier wat leuke mensen. 

Naar wat voor muziek luister je zoal? 

Bedankt voor je berichtje, Naomi!

Ik weet eigenlijk niet zo goed waardoor het contact verwaterd is. In het begin hadden we veel contact, spraken we veel met elkaar af. We kwamen allebei met leuke ideeën om te gaan doen. De laatste keer dat ik hem zag had ik echt het idee dat we begonnen waren met een mooie vriendschap, aangezien we dit ook naar elkaar hebben uitgesproken.

Ongeveer een week later stuurde ik hem een berichtje waarop niet meer gereageerd werd. In de afgelopen 3 maanden heb ik nog een aantal keren contact met hem gezocht maar helaas kwam hier ook geen reactie op.

Ik houd van allemaal verschillende muziekgenres, maar een aantal artiesten springen er voor mij wel echt uit. Dat zijn Elvis Presley, Bruce Springsteen en John Mayer. Naar welke artiesten luister jij graag?

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 19, 2022

@Jesse001 Wat vervelend om te horen! Als het zo goed klikt, verwacht je eigenlijk niet zo snel dat -dat gebeurd en zeker niet zo onverwachts. Ik heb dat zelf, helaas, ook wel eens gemaakt. Je vraagt je ergens toch af waar het dan aan ligt. 
Hopelijk krijg je hier wel wat leuke contacten die blijven plakken :) 

Goede smaak! Zijn het ook artiesten die je live hebt gezien en van Elvis dan de film? Mijn artiestensmaak is echt heel divers. Van 5 Seconds of Summer tot Imagine Dragons en Queen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • October 19, 2022

Klopt, je blijft je toch afvragen waardoor het contact op eens weg is.

Ik luister zelf ook heel graag naar Queen, heb je de film Bohemain Rhapsody ook gezien? 

De Elvis film heb ik inderdaad gezien en als groot fan vond ik dat ze het leven van Elvis prachtig hebben weergeven. John Mayer heb ik inderdaad in 2019 live gezien en Bruce Springsteen staat nog op mijn lijstje maar ook hem ga ik volgend jaar eindelijk live zien! Wat voor concerten bezoek jij graag?

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 19, 2022

Ja zeker, ik heb de film gezien! Maar op een of andere manier heb ik toch altijd meer met de muziek dan zo’n verhaal. Dat neemt echter niet weg dat de film wel goed was. 

Aaah zo leuk! Ik wilde naar John Mayer, maar die heb ik dan nog niet live gezien. Ik heb toevallig net kaartjes besteld voor Louis Tomlinson voor volgend jaar. Maar mijn concertenlijst word inmiddels best lang. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • October 19, 2022

Leuk dat je naar Louis gaat! Ik ga volgend jaar nog naar Michael Bublé. Jammer dat het met John Mayer toen niet gelukt is. Als hij de volgende keer weer komt zou ik zeker gaan, is een echte aanrader! Misschien zien we elkaar daar wel😉

• October 19, 2022

Hey Jesse,

Leuk dat je de community gejoined hebt! Welkom. Zelf ben ik ook echt dol op muziek, vooral echt alles uit de jaren 60, 70, 80 en 90. Alle artiesten die je hebt opgenoemd vind ik ook echt geweldig. Zelf houd ik ook erg van de Dire straits en Elton John. Ik heb eigenlijk altijd wel muziek aanstaan en houd er zeker van om lekker te kletsen. Dus voel je vooral welkom om een berichtje te sturen:-)