Skip to main content

Jesse 21 omgeving Friesland

• October 18, 2022
  • 8 reacties
  • 199 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jesse, 21 jaar oud en ik woon in Friesland. begin dit jaar heb ik deelgenomen aan Join Us Online waar ik leuke mensen heb leren kennen. Helaas was het lastig om contact met hen te onderhouden. onder andere daardoor is het gevoel van eenzaamheid de afgelopen maanden weer toegenomen. het lijkt me leuk om via de Join Us Community meer mensen te leren kennen met gedeelde interesses.

ik werk als radio-dj bij een lokale omroep en als schrijver voor 3VOOR12/Friesland. ook in mijn vrije tijd luister ik graag naar muziek uit mijn uitgebreide vinyl collectie. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 18, 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je de moeite genomen hebt om jezelf voor te stellen! Mag ik vragen wat maakt dat het moeilijk was om de contacten te onderhouden? Ligt dat dan bijvoorbeeld aan de afstand? Hopelijk vind je hier wat leuke mensen. 

Naar wat voor muziek luister je zoal? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • October 18, 2022

Hee welkom Jesse, zelf kom ik ook uit Friesland! Stuur mij gerust een berichtje! :) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • October 18, 2022

Hi welkom! 
Leuk dat je de moeite genomen hebt om jezelf voor te stellen! Mag ik vragen wat maakt dat het moeilijk was om de contacten te onderhouden? Ligt dat dan bijvoorbeeld aan de afstand? Hopelijk vind je hier wat leuke mensen. 

Naar wat voor muziek luister je zoal? 

Bedankt voor je berichtje, Naomi!