Skip to main content

ik zoek iemand om sociale contacten weer op te bouwen...

• July 18, 2025
  • 7 reacties
  • 180 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hii,

Dit is mijn eerste tekstje die ik schrijf.. ik vind het best spannend maar ga mijn best doen! 

Ivm mentale problemen ben ik al mijn vrienden verloren. Ik ben erg angstig in contact, maar heb wel behoefte aan gezonde en leuke contacten/vrienden. Ik probeer het eerst via internet, misschien later in het echt. Ziet iemand het zitten contact met mij te hebben en gewoon te praten over van alles en nog wat?

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • July 18, 2025

Hii,

Dit is mijn eerste tekstje die ik schrijf.. ik vind het best spannend maar ga mijn best doen! 

Ivm mentale problemen ben ik al mijn vrienden verloren. Ik ben erg angstig in contact, maar heb wel behoefte aan gezonde en leuke contacten/vrienden. Ik probeer het eerst via internet, misschien later in het echt. Ziet iemand het zitten contact met mij te hebben en gewoon te praten over van alles en nog wat?

Groetjes

Hallo Noukie

Leuk dat je een post schrijft, hier vind je vast leuke contacten. Dat zie ik vaak gebeuren hier, dus dat gaat zeker goedkomen. Mij lijkt het leuk om contact te hebben en met je te praten, zit je toevallig ook in de discord server? Daar is wel eens een call en daar kun je aan meedoen, ik heb daar veel mensen contact met elkaar zien hebben en daar kun jij er ook een van zijn :) Mij lijkt het iig leuk om ook contact te maken (ik heb zelf ook vrij weinig contact)

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hey Noukie,

Knap van je dat je het probeert om nieuwe contacten te vinden. 

Hopelijk brengt het je wat je zoekt :) 

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 18, 2025

Hallo Noekie,

Het is inderdaad best lastig om contacten te leggen. Maar via hier gaat dat zeker lukken! Het lijkt mij in ieder geval leuk om contact te hebben. Waar vind je het leuk om het over te hebben/ wat zijn je hobby’s? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • July 18, 2025

Hii, dankjewel voor jullie berichtjes, ik vind het erg bijzonder om te zien hoe het hier is!! 

Ik ben gek op bewegen, paarden, honden en koken en bakken... ik ben ook erg creatief met houtbranden.. qua bewegen vooral met een bal, als voetbal, padel, volleybal maar ook kickboksen ofzo vind ik leuk om te doen!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 18, 2025

Hey Noukie!

Ik heb je een berichtje gestuurd :)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 18, 2025

Leuk! Huisdieren en koken/bakken vind ik ook leuk. Heb je zelf ook een paard en of hond? En wat voor dingen vind je leuk om te koken/bakken? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • July 18, 2025

Ik heb meerdere honden en paarden om me heen!! Ik ben gek op de meeste van hun haha.... een avgtje maak ik zo maar een ingewikkelde pasta ofzo vind ik nog leuker. Een kwarktaart is prima maar een mooie stapeltaart is mijn favoriet