Skip to main content

Charley, 22, Delft (nieuwe voorstelronde)

• 22 februari 2024
  • 3 reacties
  • 111 × bekeken

Charley
Forum|alt.badge.img+7

Hi hi! Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste bericht hier, dus ik dacht dat het weer tijd was om wat te delen.

Mijn naam is Charley, ik ben 22 (23 in augustus) en kom uit Delft. Ik heb linguistics in Leiden gestudeerd (BA afgerond) en momenteel ben ik op zoek naar de beste manier om een masteropleiding of vervolgopleiding in vertalen te volgen. Naast mijn studie houd ik me graag bezig met het leren van talen (shocker!), lezen, zingen, stamboomonderzoek, en het kijken van tv-series. Recentelijk ben ik in de laatste maanden van 2023 begonnen met fitness, nadat ik jarenlang aan hockey heb gedaan als keeper.

Laat me even weten als je elkaar beter wil leren kennen, dan stuur ik je mijn socials in een privébericht. Ik bezoek deze site namelijk niet heel veel.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 24 februari 2024

Hoi @Charley, ik heb je al eens eerder langs zien komen inderdaad. Wat voor TV-series kijk je veel?

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 25 februari 2024
Charley schreef:

Hi hi! Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste bericht hier, dus ik dacht dat het weer tijd was om wat te delen.

Mijn naam is Charley, ik ben 22 (23 in augustus) en kom uit Delft. Ik heb linguistics in Leiden gestudeerd (BA afgerond) en momenteel ben ik op zoek naar de beste manier om een masteropleiding of vervolgopleiding in vertalen te volgen. Naast mijn studie houd ik me graag bezig met het leren van talen (shocker!), lezen, zingen, stamboomonderzoek, en het kijken van tv-series. Recentelijk ben ik in de laatste maanden van 2023 begonnen met fitness, nadat ik jarenlang aan hockey heb gedaan als keeper.

Laat me even weten als je elkaar beter wil leren kennen, dan stuur ik je mijn socials in een privébericht. Ik bezoek deze site namelijk niet heel veel.

Hoi, ik ben 20 en ik zou je graag beter leren kennen

Ik ga laatste tijd ook op fitness, ik zit ook op zangles en ik leer op dit moment een taal. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 162 reacties
  • 3 april 2024

Welke talen leer je? Leer zelf engels,duits,frans,spaans en italiaans

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen