Skip to main content

Minecraft

• 21 april 2023
  • 2 reacties
  • 57 × bekeken

Nick1307
Forum|alt.badge.img+5

Hallo iedereen 

Ik was zo onder de indruk van een bepaalde minecraft mod en ik vroeg mijzelf af beter meer pret hebben als er meer mensen van dit konden genieten, zo ik vraag aan jullie nu willen jullie meedoen met mij in de modded minecraft server? Laat me eventueel weten voor vragen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Burningsbug350
Forum|alt.badge.img+3

Hey Nick, 

ik zou het erg leuk vinden om samen met jou modded minecraft te spelen. Ik zoek zelf namelijk een tijdje naar mensen om dat mee te gaan spelen.

ik vind alleen pvp niet zoveel wat aan.

Ik zit in de discord server van join us dus als je wilt kunnen we verder praten op discord, je vind me daar onder dezelfde username

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 22 april 2023

Hey Nick!

Het zou zeker een keer leuk zijn om minecraft te gaan spelen met elkaar, het enige lastige is het daadwerkelijk vinden van een server die (de meeste) modpacks goed ondersteund en aan kan. 

Ook ik zit in de Discord server, ook onder dezelfde naam! 

Heel eerlijk, @Burningsbug350. pvp is inderdaad echt saai (waarschijnlijk omdat ik niet zo goed ben haha)

Fijne middag!

Sam

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen