Skip to main content

xStephyii 26 omgeving Arnhem

• 2 september 2022
  • 3 reacties
  • 157 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, Ik zou mij graag even willen voorstellen. Ik ben Stephanie, 26 jaar en woon in de buurt van Arnhem. Ik volg de opleiding Communication & Multimedia Design en zit momenteel in mijn laatste jaar (ben dus aan het afstuderen >.<).

In mijn vrije tijd lees ik detective boeken, kijk ik graag naar horrorfilms en K-drama, en game ik vaak. De spellen die ik speel zijn Pokémon, Zelda, Stardew Valley, Valheim, Raft en nog veel meer! 

Het lijkt me leuk om op deze community leuk om mensen te ontmoeten en meer te ondernemen. 

Aarzel niet om een privé bericht te sturen, want dit is een van de manieren waar een vriendschap kan ontstaan ;)

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 2 september 2022

Hallo Stephanie welkom op de community. Speel je pokemon go of het op een ander console?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 3 september 2022
Floris schreef:

Hallo Stephanie welkom op de community. Speel je pokemon go of het op een ander console?

Hoi Floris, beiden! Ik heb een tijdje Pokemon GO niet meer gespeeld. Momenteel speel ik nu Pokemon Sword. 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 4 september 2022

Heyy welkom, leuk dat je je voorstelt en dat je ook de weg richting Discord hebt gevonden!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen