Skip to main content

Fee 18 omgeving Noort-Brabant

• 22 augustus 2022
  • 20 reacties
  • 331 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties

Hi allemaal,

Ik ben Fee. Ik ben 18 jaar oud, en kom uit Noord-Brabant.

Ik vind het erg leuk om te shoppen en dagjes uit te gaan. Ik ben ook dol op make-up, films kijken en muziek luisteren.

Verder ben ik gek op uitgaan en reizen. Momenteel heb ik niemand om mee uit te gaan. Ik ben van plan om reizen te gaan maken in mijn eentje, omdat ik helaas niemand ken met dezelfde passie. 

Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 22 augustus 2022

Hi Fee,

wat leuk dat je reizen zo leuk vindt! Wat staat er op je buckling?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 22 augustus 2022

Hi Isabelle! 

Eigenlijk staat er veel te veel op mijn lijstje :)

Mijn grote favorieten zijn:

• IJsland 
  • New York
  • Bali
  • Curaçao 
  • Dubai
  • Zakynthos  
  • Zuid-Afrika 

Maar ik ben ook dol op stedentrips naar bijvoorbeeld Valencia, Rome en Londen. Ik wil eigenlijk veel te veel van de wereld zien haha. 

Vind jij het ook leuk om te reizen? Zo ja, waar zou jij graag naartoe willen?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

ja ik vind het ook leuk om te reizen! Ik zou graag nog het noorderlicht willen zien, dat lijkt mij zo gaaf!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Wat leuk! Het noorderlicht lijkt mij ook zo gaaf. Het noorderlicht en blue lagoon in IJsland staan zeker op mijn lijstje 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Ja dat is ook echt super gaaf!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Ben jij weleens alleen op reis/vakantie geweest? 
Heb jij toevallig een buckinglist? Zo ja, wat staat er op jouw lijstje? :) 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi,

Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest. Deze vakantie was ik zelf wel naar Frankrijk gereisd, aangezien ik daar voor 3 weken heb gewerkt. Ik heb niet eigenlijk een bucketlist. ik vind veel plekken erg gaaf!

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 23 augustus 2022

Hi Fee

Ik ben Rick 19 en kom uit NH. Ik houd ook van reizen, alleen doe ik het zelf nu binnen nl

groetjes

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 24 augustus 2022

Hi,

Ik wil zelf voorral veel van Europa zien. In Juni heb ik een road trip van 3 weken gedaan door Scandinavië. Ik kan zeker aanraden om is naar de fjorden in Noorwegen te gaan. De natuur daar is echt geweldig.  

Ik had nog nooit gehoord van Zakynthos maar ik heb het net opgezocht en wat een mooi eiland is dat!

Ben je dit jaar nog op vakantie geweest?

Roman 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 24 augustus 2022

Ik houd ook van reizen! ik ben toen ik 16 was zelf naar Londen geweest! Ik was 2 weken naar zomerschool heb de tijd van mijn leven gehad.  

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 24 augustus 2022
R.P. schreef:

Hi,

Ik wil zelf voorral veel van Europa zien. In Juni heb ik een road trip van 3 weken gedaan door Scandinavië. Ik kan zeker aanraden om is naar de fjorden in Noorwegen te gaan. De natuur daar is echt geweldig.  

Ik had nog nooit gehoord van Zakynthos maar ik heb het net opgezocht en wat een mooi eiland is dat!

Ben je dit jaar nog op vakantie geweest?

Roman 

Hi,

Wat gaaf! Noorwegen lijkt me inderdaad erg mooi. 
Ik ben de afgelopen zomer 2 weken in Spanje geweest. Ik ben toen geweest in Empuriabrava, Roses, Lloret de mar en Barcelona. Empuriabrava en Roses was voor mij totaal nieuw, maar ik heb het echt geweldig gehad. 

Heb je al een volgende reis/vakantie op de planning staan? Waar zou je graag de volgende reis naartoe willen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 24 augustus 2022
Isabelle schreef:

Hi,

Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest. Deze vakantie was ik zelf wel naar Frankrijk gereisd, aangezien ik daar voor 3 weken heb gewerkt. Ik heb niet eigenlijk een bucketlist. ik vind veel plekken erg gaaf!

Hi,

Leuk! Wat voor werk heb je daar gedaan? Hoe vond je het daar in Frankrijk? :) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 24 augustus 2022
Quinty schreef:

Ik houd ook van reizen! ik ben toen ik 16 was zelf naar Londen geweest! Ik was 2 weken naar zomerschool heb de tijd van mijn leven gehad.  

Hi,

Wat leuk! Hoe was Londen? En de zomerschool? Londen staat zeker op mijn lijstje. 

Waar zou jij nog graag naartoe willen reizen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 24 augustus 2022
rzwa912 schreef:

Hi Fee

Ik ben Rick 19 en kom uit NH. Ik houd ook van reizen, alleen doe ik het zelf nu binnen nl

groetjes

Hi, 

Leuk! Wat zijn je favoriete plekjes in NL? 
Waar zou jij graag naartoe willen reizen? 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 25 augustus 2022
Fee schreef:
Isabelle schreef:

Hi,

Hi,

Leuk! Wat voor werk heb je daar gedaan? Hoe vond je het daar in Frankrijk? :) 

Ik heb daar animatiewerk gedaan, maar ik vond het niet zo leuk dus daarom was ik eerder naar huis gegaan. De omgeving was best mooi, maar helaas waren de mensen niet zo heel erg aardig. Gelukkig zaten er wel een paar leuke mensen tussen.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 25 augustus 2022
Fee schreef:
rzwa912 schreef:

Hi Fee

groetjes

Hi, 

Leuk! Wat zijn je favoriete plekjes in NL? 
Waar zou jij graag naartoe willen reizen? 

Naar Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, Groningen. Grotere plaatsen maar ook wat kleinere plaatsen lijken mij ook leuk om te bezoeken!

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 27 augustus 2022

hey fee!

wat leuk dat je ook van reizen houdt, ik zou zelf graag ook meer van de wereld willen zien!

ik heb nu een tussenjaar dus misschien kunnen we samen wel een reis maken! dan wel in het tweede deel, want ik zal iets van geld moeten hebben om op reis te gaan :)

helaas zit ik met hetzelfde probleem over het uitgaan, maar misschien vinden we daar hier een oplossing voor! 

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 27 augustus 2022

Hey,

Wat leuk dat je naar Barcelona bent geweest daar wil ik zeker nog is naartoe. Ik ben alleen nog in het zuiden van Portugal en Spanje geweest en dat was al heel erg mooi.

Ik wil zelf voorral zoveel mogelijk van Europa zien en heb dus zo’n beetje heel Europa op mijn verlanglijstje staan om naartoe te gaan. Volgend jaar wil ik naar noord Italie ik ben al is op Sicilie geweest en dit was toen al heel erg mooi. 

Wat is jouw favoriete dagje weg in Nederland?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 27 augustus 2022
R.P. schreef:

Hey,

Wat leuk dat je naar Barcelona bent geweest daar wil ik zeker nog is naartoe. Ik ben alleen nog in het zuiden van Portugal en Spanje geweest en dat was al heel erg mooi.

Ik wil zelf voorral zoveel mogelijk van Europa zien en heb dus zo’n beetje heel Europa op mijn verlanglijstje staan om naartoe te gaan. Volgend jaar wil ik naar noord Italie ik ben al is op Sicilie geweest en dit was toen al heel erg mooi. 

Wat is jouw favoriete dagje weg in Nederland?

Hi,

Ik heb niet perse een favoriet. Ik vind het leuk om naar Amsterdam te gaan. En dan mee te gaan met een rondvaartboot door Amsterdam. Maar ik vind pretparken, dierentuinen en bioscopen ook heel erg leuk. Ik vind het ook erg leuk om naar Zeeland te gaan. En dan vooral naar het strand. 

Wat is jouw favoriet? 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Welkom Fee!

Leuk dat je je aanmeld en wat leuk dat je al zoveel reacties hebt!

Ik vind het heel cool van jou dat je gewoon zelf op avontuur gaat! Je hebt gelijk, ervaringen opdoen! 💪

Ijsland is een heel mooi land, ben er zelf 2x geweest dus ik snap dat die op je lijstje staat. Het is ook helemaal niet zo ver vliegen (max. 3uurtjes)! 

Veel plezier hier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen