Skip to main content

Emma, omgeving Veendam

• October 15, 2023
  • 9 reacties
  • 192 × bekeken

Emma99
Forum|alt.badge.img+4

Hallo, ik ben Emma moeder van een zoontje van bijna 2. En opzoek naar nieuwe contacten/vrienden. Lijkt mij leuk om contacten op te doen die hier in de omgeving wonen. 

Mijn hobby's zijn:

Muziek luisteren, wandelen, koken en bakken, creatief bezig zijn, gamen (switch) en af en toe lekker op de bank serie kijken. En lekker veel bezig zijn met mijn zoontje, door met hem te spelen en te knutselen 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

• October 15, 2023

Hoi Emma, leuk dat je er bent!

Ik ben Robbie en ben zelf ook gek op wandelen, muziek luisteren en gamen (heb onder andere ook een switch 😁). Waar kom je vandaag?

Ingmar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • October 16, 2023

Hey, waar kom je vandaan?

Emma99
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 16, 2023

Ik ben Robbie en ben zelf ook gek op wandelen, muziek luisteren en gamen (heb onder andere ook een switch 😁). Waar kom je vandaag?

Ik woon in Veendam

Emma99
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 16, 2023

Hey, waar kom je vandaan?

Ik woon in Veendam

Emma99
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 16, 2023

Leuk dat we dingen gemeen hebben. 

Wat voor spellen speel je? 

Forum|alt.badge.img+13
  • Oud-Community Manager
  • October 19, 2023

Ik heb je topic een andere naam gegeven zodat hij beter vindbaar is voor andere members.

• October 20, 2023

Heyy leuk berichtje! Ik ben Ilse en woon ook in Veendam. 

• October 24, 2023

Ik werk in Veendam, is 10 minuutjes rijden😅 wat voor spellen doe je vooral op de switch? Ik doe wel eens mario kart/party en sindsdien de nieuwe super mario bros wonder

Emma99
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • October 24, 2023

Ik werk in Veendam, is 10 minuutjes rijden😅 wat voor spellen doe je vooral op de switch? Ik doe wel eens mario kart/party en sindsdien de nieuwe super mario bros wonder

Hee, oke. 

Ik speel momenteel veel Zelda, animal crossing. 

Ik doe wel eens mario party met een vriendin. Alleen vind ik het niet zo leuk.